Cititorii nostri ne scriu din nou referitor la siguranta pietonala in Bucuresti, mai exact in Sectorul 1. Un punct de vedere care merita discutat, nu doar de noi, aici, ci si de catre cei responsabili, cei care ocupa de aceste probleme din cadrul primariei de sector si al Primariei Generale.
Sectorul 1 este sectorul cu aceleasi metehne din anii 1990 in materie de siguranta pietonala… Sa le enumeram: treceri la nivel cu reteaua feroviara pe Strada Teodor Neagoe, Strada Marmurei, Strada Modestiei, Strada Inovatorilor, Strada Copsa Mica si Strada Chitila Triaj, masini stationate pe trotuarele Strazii Iacob Felix din cauza aceleiasi linii de tramvai lipsite, in mare parte, de benzi pentru masini (desi exista posibilitatea stationarii acestora in parcarile si curtile alaturate drumului public), masini stationate pe trotuarele Soselei Nicolae Titulescu ingustate in unele locuri in administratia Videanu (desi exista posibilitatea stationarii acestora pe benzile de langă trotuare si in curtile alaturate drumului public), conflicte de trafic intre masini si tramvaie pe Strada Iacob Felix din cauza faptului ca linia de tramvai nu are integral minimum doua benzi auto pe un sens si minimum doua pe celalalt (in timp ce la Timisoara, de exemplu, este interzis traficul auto de tranzit pe tronsoanele liniilor de tramvai lipsite de benzi speciale pentru masini), mers pe doua roti pe trotuarele Soselei Pavel Kiseleff, ale Bulevardului Aviatorilor, ale Bulevardului Constantin Prezan, ale Soselei Bucuresti-Ploiesti si ale Soselei Nicolae Titulescu si pe aleile pietonale ale Parcului Herastrau coroborat (incepand cu administratia Videanu) cu piste pentru biciclete pe trotuarele Bulevardului Aviatorilor si pe aleile pietonale ale Parcului Herastrau, Piata Victoriei cu 10 ramificatii rutiere, cu nervi intinsi la maximum, atat pentru conducatorii auto, cat si pentru pietoni, din cauza faptului ca stopurile pietonale au temporizare sporita si statia de metrou are doar 3 cai de acces in subteran, doar Bulevardul Lascar Catargiu avand subtraversare, coroborat (din administratia Oprescu si Firea) cu piste pentru biciclete executate haotic pe trotuarele Bulevardului Aviatorilor si pe contrasensul carosabilului si cu semafoare pentru biciclete laolalta cu semafoarele pietonale la traversarea Caii Victoriei in loc ca Piata Victoriei sa aiba maximum 5 ramificatii rutiere, cu mai mult de trei cai de acces in subteranul statiei de metrou, fara treceri pentru pietoni si doar cu pasaje pietonale... Pana cand tot acest haos?