duminică, 15 septembrie 2019

Am dat startul unei noi campanii de testare APIDAVA! Odata cu inceperea toamnei, intarirea sistemului imunitar ar trebui sa devina o prioritate. Din fericire, noi toti, de la mic la mare, avem la indemana o paleta larga de produse naturale, cu ingrediente apicole, care ne ajuta sa facem fata cu brio provocarilor toamnei. Produsul Royale Cocktail, cu miere, polen si laptisor de matca, de la Apidava este un adevarat cocktail de energie si sanatate, iar bomboanele cu miere, fie in varianta cu propolis, fie in cea cu ghimbir, sunt micul nostru rasfat dulce, insa ne pot ajuta si atunci cand avem probleme cu gatul, cand suferim de raguseala sau cand ne confruntam cu raceala sau cu gripa.
Va invitam sa aflati opiniile bloggerilor participanti la campanie, opiniile adevaratilor sustinatori si constructori de branduri, opiniile branderilor!
#frumusete #cosmetica #produsecosmetice #ingrijire #hidratare #vara #cremacalcaie #cremapicioare #balsambuze #cosmeticenaturale #cosmeticecumiere #miere #propolis #produseromanesti #branduriromanesti #Apidava #campaniibloggeri #bloggeri #promovare #promovareonline #promovarepebloguri #testareproduse #brander
https://www.facebook.com/Brander.ro/photos/a.204555853056141/1323103801201335/?type=3&eid=ARBka4B1Cnc9dIUGphJAvfmZBrowcBakux9fxkf0VjOwFbu8Mmj0bPtLvSoPvy_ifiz8xaDyi1RcMs8p&__xts__%5B0%5D=68.ARDk1ZIoqAkuMaiHF2M-wYQ-GwRdw0kFEg1fICVTJI6k4pIf684dAsZqrsXlDdZEmrp4K9CZYcvEqhUflxL1gpG0WBg4ykYHQ8RE83pMXTgm74aoO_toX9XYZf3NYFRV8Nld6H2kdIUHJHgJA2J1EaEZuV7UXJlDqv-5BIWMJmIcwCS4a_pETDzXw5OHZcYhrMYDfvpmnBkWE2wUzWGwMyD6HJ1xTcxLrR6UxS50EAvh6wLxa6eSpz8TFZGBlJwIu954wtnhBtyrTtA8qj9i6kusrtpVw6-17kEf5oIQEhcoGY6hI4fIO2cT5eRgF5pd9OnLC6urknfsLtP1RlEz4Wsumw&__tn__=EHH-R

Programul educational Sanatate prin Aqua Gym se incheie

Duminica, 15 septembrie 2019, se incheie editia a 2-a a proiectului Sanatate prin Aqua Gym, un program educational lansat in 2018 cu scopul de a educa publicul larg in ceea ce priveste beneficiile pe care le aduce gimnastica acvatica in viata sanatoasa a adultilor si copiilor. Editia a 2-a a proiectului a debutat joi, 11 iulie 2019, de la ora 14.30, la The President Pool And Lounge, Bd. Lacul Tei nr. 145 si a inclus atat antrenamente periodice de gimnastica acvatica, cat si materiale informative despre beneficiile si transformarile aduse in organism de practicarea cu regularitate a sedintelor de aqua gym.


La activitatile desfasurate in cadrul proiectului au participat iubitori ai sportului, parinti, copii peste 14 ani, abonati ai The President Pool & Lounge, clienti si public larg.
Finalizam o noua editie a programului educational Sanatate prin Aqua Gym lansat in 2018 si ne bucuram sa constatam interesul crescut de care se bucura in randul iubitorilor de miscare. Aqua Gym este un sport complex, care lucreaza absolut toate grupele musculare, fiind potrivit deopotriva barbatilor si femeilor, indiferent de varsta, inclusiv femeilor insarcinate si copiilor. Iar beneficiile aduse de sedintele de gimnastica acvatica sunt nepretuite: exercitiile de aerobic in apa sunt mult mai usor de efectuat decat cele clasice, articulatiile si tendoanele fiind complet protejate, pune in functiune toti muschii corpului si relaxeaza atat corpul, cat si mintea. Cu alte cuvinte, participand la sedintele de aqua gym, te relaxezi in timp ce faci o activitate benefica pentru organism. Din aceste motive, chiar daca venirea toamnei ne determina sa incheiem aceasta editie a proiectului, ne vom stradui sa continuam proiectul si in viitorul sezon estival, a declarat Corin Romanescu, Owner al Centrului de evenimente The President.
Proiectul de educare si promovare a sanatatii prin miscare cu titlul Sanatate prin aqua gym a fost lansat in 2018 sub forma unui program-pilot desfasurat timp de o luna, in perioada 14 august - 15 septembrie 2018. Editia 2019 a programului educational s-a desfasurat timp de doua luni, in perioada 11 iulie - 15 septembrie 2019, la The President Pool & Lounge.
In 2019, proiectul Sanatate prin aqua gym a fost sprijinit de 14 parteneri media: ACC Media Channel, Bucuresti Life, Bucurestii vechi si noi, Clarissa, Dacic Cool, Fashion8, IQool, Mujer, PRwave, Restocracy, Restaurante-Bucuresti.ro, StyleAndTheCity.ro, Viata Bucurestiului, Vipstyle.
Printre partenerii media s-au numarat si Dacic Cool si ACCMediaChannel.

Despre Corin Romanescu
Owner al Centrului de evenimente The President si al Business Center The President, Corin Romanescu este un antreprenor cu peste 20 de ani experienta de leadership. Este presedinte al Asociatiei pentru Combaterea Saraciei si Afectiunilor Umane si Absolvent al UTCB – Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti.
In ultimii ani, Corin Romanescu s-a implicat in activitati de leadership, initiind derularea unor programe educationale, sociale si culturale, pentru sprijinirea tinerei generatii de profesionisti, precum Centrul de Educatie Practica in Organizarea Evenimentelor Private – CEPOEP. In 2018, a initiat proiectul Sanatate prin aqua gym, un program ce pune accentul pe o problema curenta a societatii moderne: sedentarismul, alaturi de proiectul Vinum Et Carmina, un program educational axat pe sprijinirea culturii romanesti.

Despre The President Pool & Lounge
Situat pe malul Lacului Tei si inconjurat de vegetatia parcului cu acelasi nume, The President Pool & Lounge face parte din Centrul de evenimente The President, un complex special amenajat pentru evenimente private sau corporate, de diferite dimensiuni. Grupul dispune de un restaurant deschis zilnic pentru publicul larg, orele 10-24, si de 5 saloane pentru evenimente: salonul Roma, cu o capacitate intre 60 si 150 de persoane, salonul Milano, cu o capacitate intre 100 si 200 de persoane, salonul Verona, cu o capacitate intre 150 si 400 de persoane, salonul Florenta, cu o capacitate intre 150 si 400 de persoane, salonul Florenta-Verona, cu o capacitate intre 401 si 800 de persoane, alaturi de o terasa cu o capacitate de 600 de persoane (Terasa Venetia) si o piscina cu o capacitate de 300 de persoane (The President Pool & Lounge) deschisa in perioada mai - septembrie.

In Arena – Romexpo incurajeaza donatorii de sange prin acces gratuit la targurile din perioada 26-29 septembrie!

Donarea de sange salveaza vieti! Romexpo doreste sa traga un semnal de alarma asupra nivelului scazut de donatori pe care Romania il are si sa contribuie la mobilizarea vizitatorilor sai pentru implicarea in campanii viitoare de donare de sange. Romexpo incurajeaza donatorii de sange prin acordarea accesului gratuit la cele doua targuri care vizeaza industria frumusetii si industria modei din perioada 26 si 29 septembrie 2019Cosmetıcs Beauty Haır – Expozitie Internationala de produse si echipamente pentru cosmetica, ingrijire corporala si coafura, si Modexpo – Expozitie internationala de tesaturi textile, imbracaminte, pielarie, blanarie, incaltaminte si marochinarie, accesorii.
Cosmetıcs Beauty Haır si Modexpo se adreseaza unui public tinta tanar, activ, dinamic, care doreste sa fie mereu la curent cu tendintele din domeniile sale de interes, iar Romexpo vrea sa atraga atentia tocmai acestui segment de public asupra beneficiilor pe care donarea de sange o are pentru comunitate. Recompensarea donatorilor de sange prin acces gratuit la cele doua targuri reprezinta modul in care Romexpo saluta spiritul civic si umanitar al celor solidari cu nevoile semenilor lor.
“Initiativa este raspunsul Romexpo la nevoia permanenta de donare de sange. Dorim sa contribuim, in limita specificului companiei noastre, la cresterea constientizarii publice in ceea ce priveste crizele frecvente de sange cu care se confrunta spitalele din tara noastra. Speram ca aceasta campanie a Romexpo sa ii motiveze pe vizitatorii, dar si pe expozantii care nu au donat pana in acest moment sange, sa o faca. Totodata, dorim sa multumim publicului vizitator care se implica in actiuni de donare prin oferirea accesului gratuit la cele doua targuri care vizeaza industria de beauty si industria modei, care au loc in aceasta toamna. Speram, deopotriva, sa motivam prin exemplul nostru si firmele expozante care participa la targuri sa se implice in campanii cu scop similar. Desigur, aceasta actiune nu va fi singulara, face parte dintr-o serie de initiative care vor viza incurajarea donarii de sange”, a declarat directorul general Romexpo, domnul Mihai Costris.
Pentru a beneficia de accesul gratuit la Cosmetıcs Beauty Haır si Modexpo, vizitatorii vor prezenta la intrarea in targ carnetul de donator.
Cosmetıcs Beauty Haır reuneste producatorii, importatorii si distribuitorii de produse, echipamente si mobilier pentru cosmetica, ingrijire corporala si coafura, publicul vizitator beneficiind de oferte inedite, in tendintele sezonului si anticipand directiile anului urmator.
La editia de toamna a Modexpo vor fi prezentate articole de imbracaminte, incaltaminte, pielarie si blanarie din colectiile toamna-iarna 2019 si primavara-vara 2020, produse de marochinarie, tesaturi si accesorii in tendinte, dar si echipamente pentru industria usoara.
Program de vizitare al targurilor:
26-28.09.2019, orele 10:00 – 18:00
29.09.2019, orele 10:00 – 16:00

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor