DESPRE AVORT - ne vorbeste parintele Ilarion Argatu
Arătări cum se chinuiesc in iad cei cu pacatul avortului
Să luăm un alt exemplu: - AVORTUL, un alt păcat la fel de mare, a femeii care-şi ucide pruncul în pântece.
Am
pus rugăciune înaintea Creatorului să-mi descopere, ce se întâmplă cu
femeile care-şi ucid pruncii în pântece şi nu se mărturisesc şi nu se
căiesc în viaţă de păcatul lor. Stând la rugăciune, peretele din faţa
mea a dispărut, a venit un tânăr îmbrăcat în alb şi strălucitor, care-mi
spune:
- Ai cerut de la Creatorul să vezi cum se chinuiesc femeile ce omoară pruncii în pântece?
- Da ! I-am răspuns eu.
- Atunci, vino cu mine !
Am
fost luat pe sus prin peretele care dispăruse şi într-o singură clipă,
am văzut cum treceam spre miază-noapte pe deasupra pădurilor, munţilor,
satelor, văilor şi dealurilor. La un moment dat, am coborât şi am atins
pământul cu picioarele. Era întuneric. Simţeam sub picioare iarba care
era tunsă şi aspră; pietre colţuroase şi tăioase; rugi şi, pământul avea
forme uscate de copite de capre care-mi rănea pielea şi tălpile
picioarelor.
Tânărul care mă însoţea se apleacă, prinde cu mâna de iarbă şi o ridică în sus ca pe o uşă.
- Intră şi coboară! Îmi porunceşte.
- Nu pot!... Nu văd nimic!..., I-am răspuns eu. Atunci el a poruncit:
- Să fie lumină! S-a făcut lumină şi am observat o mulţime de trepte care coborau în adâncul pământului.
- Coboară! Nu-ţi fie frică, sunt cu tine! Am început să cobor pe trepte şi, cu cât coboram în adânc, cu atât mă întâmpina din ce în ce mai puternic un miros insuportabil şi o duhoare de nedescris de urâtă. Mi-am zis în sinea mea: acesta trebuie să fie mirosul iadului! Nu am numărat treptele, dar la un moment dat, s-au terminat şi a apărut în faţa noastră un zid ce avea mai multe uşi de aramă.
Ajungând
în faţa uneia dintre uşi, tânărul porunceşte să se deschidă uşa. Uşa, a
început să se deschidă cu o mişcare greoaie şi cu un scârţâit de uşi
vechi şi neunse. Îmi porunceşte:
- Intră! Nu te teme! Am intrat într-o încăpere cu pereţi din întuneric căreia nu i se puteau delimita dimensiunile. Cum am intrat, ne întâmpină câţiva întunecaţi negri şi urâţi dar, erau îmbrăcaţi în halate albe de doctor, cărora tânărul le-a spus:
- A cerut de la Creatorul, să vadă cum se chinuiesc femeile care-şi ucid pruncii în pântece! Ei, au încuviinţat şi ne-a lăsat ca din locul acela de la intrare să privim. În mijlocul încăperii era o masă de travaliu ca la maternitate, în jurul ei erau câţiva întunecaţi îmbrăcaţi în halate albe. În spate spre miază-noapte, era un prichici din jar aprins. Din partea stângă se deschide o uşă imensă din întuneric şi intră o femeie însărcinată adusă cu forţa de doi drăcuşori. O silesc să se urce pe masa de travaliu, iar întunecaţii îmbrăcaţi în halate albe de doctor i-au făcut avort.
După
avort, un diavol o ia în furcă şi o aruncă pe prichiciul de jar aprins.
O loveau cu furcile şi o sileau să-şi mănânce propriul copil pe care
l-a avortat, zicându-i:
-„Ia, Ia şi-l mănâncă!”
După
multe insistenţe ale diavolilor, văzând femeia că nu are nici o
scăpare, se schimba la faţă, începe a se schimonosi, a se strâmba, a se
îngreţoşa şi deodată ia o faţă ca de lup şi apucând pruncul de picioruşe
începe al mânca, cranţ…cranţ.., până-l termină. După care, începe să-şi
revină, să se lumineze la faţă şi să se liniştească. Răsuflă uşurată că
a scăpat de această grozăvie la care au silit-o dracii. Apoi, dracii o
duc înapoi în încăperea de unde a intrat. Însă, nu a trecut mult timp şi
văd că uşa se deschide din nou. Intră aceeaşi femeie însărcinată şi o
silesc ca mai înainte, să se urce pe masa de travaliu pentru a-i face
avort, trecând prin aceleaşi chinuri şi grozăvii, ca mai înainte.
Tânărul îmi spune:
- Vezi! Aşa se va chinui până în veac!
După aceasta, mi-a poruncit să plecăm deacolo, fiind adus înapoi şi trezindu-mă la rugăciune.
Aşa se vor chinui femeile care, pentru a duce o viaţă uşoară pe pământ, se duc şi leapădă pruncii din pântecele lor.
Dacă
bărbatul femeii a silit-o şi din cauza lui a făcut femeia avortul, sau
dacă a consimţit la dorinţa femeii de a face avort, şi chiar dacă a fost
indiferent ştiind că femeia lui vrea să facă avort şi el nu a oprit-o,
tot aşa se va chinui şi el, amândoi îşi vor mânca pruncii ucişi. De
aceea, trebuie ca la spovedanie să fie cercetaţi şi bărbaţii care se fac
vinovaţi de complicitate la avortul pe care l-a făcut femeia,
poruncindu-i-se de către preotul duhovnic acelaşi canon de pocăinţă cu
ea.
Pentru
părinţii care consimt la săvârşirea avortului, sufletele nevinovate ale
copiilor avortaţi le cer osândă de la Creatorul. Deoarece, ei au
pierdut Împărăţia lui Dumnezeu nu din vina lor ci din vina părinţilor.
Sufletele
nevinovate ale copiilor avortaţi stau la întuneric şi nu pot vedea Faţa
lui Dumnezeu. Dacă sunt fraţi, stau în cerc faţă către faţă, câte 2, 3,
4, 5, 6, 7, 8 copii, atâţi pe câţi o mamă i-a lepădat şi strigă de
acolo: „Doamne, nu ierta pe tata, nu ierta pe mama, ca să trăiască ei
bine pe pământ, ne-au adus pe noi aici, adu-i si pe ei aici să vadă cum
ne chinuim!”. Deci, acele suflete nevinovate cer judecata şi osânda
părinţilor. Am văzut acest lucru! Mi s-a arătat şi aceasta. Aici se
potrivesc cuvintele Mântuitorului care, spune aşa: „Nu Eu judec lumea,
ci precum aud judec, dar judecata mea este dreaptă” (Ioan 5,30). Ce aude
Dumnezeu?! Aude glasul acelor suflete nevinovate care cer osândă
părinţilor ce i-au păgubit de Împărăţia lui Dumnezeu. Atunci, Dumnezeu
va lua Împărăţia de la părinţi şi o va da pruncilor. La Judecata
Universală, Dumnezeu va scoate aceste suflete nevinovate şi în locul lor
vor intra la osândă, sufletele părinţilor.
Luaţi
seama la ceea ce vă spun eu acum! La ceea ce vă voi spune eu acum, nu
s-a gândit nimeni! Femeia care-şi ucide pruncul în pântece este de 2 ori
ucigaşă. Deoarece, ucide atât trupul cât şi sufletul copilului. Deci,
este ucigaşă şi de suflet, pentru că nu a lăsat să primească acel copil
Taina Sfântului Botez. Ce se spune acolo?: „Cine nu se va naşte din apă
şi din Duh, nu va intra în Împărăţia lui Dumnezeu” (Ioan 3,5). Naşterea
din apă şi din Duh, este Taina Sfântului Botez. Un ucigaş de rând, ucide
numai trupul, de suflet nu se poate atinge, pe când femeia ucide şi
sufletul copilului.
Cel
ucis, dacă a făcut faptele bune se poate mântui, pe când femeia care
face avort se atinge şi de sufletul copilului. Acel copil nu se poate
mântui.
În
al doilea rând, femeia care face avort, este de mii de ori ucigaşă,
pentru că omorând un copil, din acel copil s-ar fi născut mii de
generaţii până la sfârşitul lumii şi, odată cu el au fost omorâte şi
generaţiile de suflete care aşteptau să se întrupeze din acel copil.
Toţi vor aştepta Judecata lui Dumnezeu, Judecata Universală pentru ca
Dumnezeu să le facă Dreptate.
Atunci,
la Judecata Universală sau Înfricoşată, va vedea femeia ucigaşă de
prunci, pe cine şi câţi a omorât şi cui i-a închis Împărăţia lui
Dumnezeu!
Atunci,
va vedea că a lucrat împotriva planului de Creaţie a lui Dumnezeu,
făcându-se vrăjmaşă Creatorului. Aşa cade omul din măreaţa demnitate în
care l-a pus Dumnezeu, de a fi colaborator cu El direct la actul
Creaţiei omului.
Traiul
cel bun şi bogăţia pe pământ, lipsa de necazuri şi lipsa de griji, au
fost clădite pe sacrificarea sufletelor nevinovate, iar în final va
constata că au fost toate o mare înşelăciune care a venit de la diavol.
Dumnezeu
de la început a rânduit omului câţi copii să aibă fiecare. Dumnezeu de
la început a rânduit zilele omului şi pentru fiecare are câte un plan de
mântuire. Fiecare copil, se naşte cu soarta lui cea bună pe care o
primeşte de la Dumnezeu încât, la noi prea puţin stă grija zilei de
mâine pentru copiii pe care-i avem. Descoperim zilnic această grijă a
lui Dumnezeu, dacă privim în casa omului cu mulţi copii.
Ne
mirăm şi ne întrebăm: cum poate să se descurce dintr-un singur salariu,
sau numai din ceea ce câştigă zilnic muncind pe la unii şi pe la
alţii!? Ne întrebăm cu ce-i hrăneşte, cel ce are 7 sau 10 copii!? Cu
ce-i îmbracă!? Cu ce-i poartă la şcoli!? Constatăm că nici unul nu moare
de foame, toţi sunt îmbrăcaţi şi încălţaţi, sunt purtaţi la şcoli şi
ajung unii dintre ei oameni mari.
Nu
se vede clar şi limpede că acolo unde se face voia lui Dumnezeu,
ajutorul şi Binecuvântarea Sa se revarsă asupra acelei case şi toate din
ea sporesc? Nu-i aşa că aici se împlinesc cuvintele de îndemn ale
Mântuitorului: „Nu vă grijiţi ce veţi mânca sau cu ce vă veţi îmbrăca,
că ştie Tatăl vostru de ce aveţi nevoie…căutaţi mai întâi Împărăţia lui
Dumnezeu şi Dreptatea Sa şi toate celelalte se vor adăuga vouă” (Mat. 6,
31-33). Dumnezeu, este Cel ce schimbă timpurile şi ridică greutăţile de
pe umerii omului. Omul, nu poate schimba nimic dacă Dumnezeu nu vrea.
Totul, absolut totul, stă în puterea şi la vrerea lui Dumnezeu. Dacă
este aşa, înseamnă că ai ucis degeaba copiii pentru traiul cel bun. Şi
dacă ai reuşit să aduni ceva şi să te îmbogăţeşti vărsând sânge
nevinovat, nu te bucura şi nu avea sentimentul împlinirii, pentru că
Dumnezeu ţi-a lăsat bogăţia nu ca împlinire ci ca pedeapsă. Bogăţia nu
va însemna tihnă pentru tine ci griji disperate. Banul nu-ţi va fi ca un
servitor ci tu vei deveni robul lui. Grija, nervii, stresul şi nesomnul
vor fi pedeapsa ta. Iar la sfârşit, conştiinţa te va roade ca un
vierme neadormit. Atunci, cum crezi că ai putea, prin puterea ta de
decizie, să-ţi schimbi traiul pe care-l ai cu traiul cel bun, făcând
avort şi omorând un suflet nevinovat?! Dimpotrivă, după uciderea
copilului, Dumnezeu îţi va schimba traiul în care te-a pus cu traiul cel
greu şi apăsător. Dacă, ţi-a rânduit să ai cinci copii, iar tu nu ai
vrut să dai naştere decât numai la unul şi pe ceilalţi i-ai omorât, ori
te-ai ferit să-i ai, la moarte vei fi judecat pentru copiii pe care nu
i-ai vrut. Dacă, ai lăsat numai unul, pentru a duce o viaţă mai uşoară,
vei constata că viaţa cu un singur copil nu a fost mai uşoară ci, a fost
la fel de grea ca şi cum ai fi avut cinci copii. De crucea pe care
Dumnezeu ţi-a rânduit-o în viaţă, nu poţi scăpa. Păcatul uciderii de
pruncii fiind atât de greu şi atât de mare, diavolii se luptă cu multă
înverşunare cu mama, atunci când pune gândul îndreptării şi a
răscumpărării din păcat. Se luptă diavolii pentru a nu pierde sufletul
pe care l-a câştigat şi l-au determinat să facă asemenea grozăvii. Se
luptă să nu piardă sufletele nevinovate cu care a umplut întunericul.
Pentru aceasta caută să zădărnicească sau să amâne intenţia mamei de a
face ceva pentru a scoate de la întuneric sufletele copilaşilor pe care
i-a avortat iar mama, să piardă şansa răscumpărării păcatului şi va
pierde mântuirea. Îmi vine în minte un exemplu povestit, nu întâmplător,
din bogata experienţă a sfinţiei sale, de venerabilul Părinte Vasile
Argatu, tată a 15 copii, frate cu Părintele Ilarion:
„Eram
în una din parohiile pe care le-am păstorit de pe valea Bistriţei. O
femeie, care avea multe avorturi, de câte ori mă întâlnea parcă voia
să-mi spună ceva, dar, nu-mi spunea. M-a căutat de câteva ori şi când se
hotăra să-mi spună ocolea, luând vorba de altceva. Am văzut că are ceva
pe suflet şi nu-mi poate spune. Se dusese vorba în sat că, mereu cade
pe spate mergând pe drum. Aflând de lucrul acesta, când o întâlnesc o
întreb:
- Mătuşă Ileană, i-a spune-mi ce vezi înainte de a cădea? De ce cazi numai pe spate, poţi veni cu capul de un pietroi şi să mori?
- Părinte, de multe ori când merg pe drum, doar nu dorm, sunt trează şi conştientă, mi se deschide în faţă o groapă de 2 m lungime şi un metru lăţime, adâncă, niciodată nu i-am văzut fundul, din cauza unui fum des, înecăcios şi urât mirositor. Când mi se deschide această groapă în faţă, mă văd stând cu jumătate de talpă pe marginea gropii şi mai.., mai.., să cad în ea. La capătul celălalt de groapă, mi se arată o tavă cu 3 mere roşii şi frumoase şi-mi porunceşte o voce aşa: „Dacă sari peste groapă să iei merele scapi, dacă nu, cazi în groapă şi te îneci de fum”. Eu, îmi dau seama că a sări doi metrii nu pot, oricum voi cădea în acea groapă şi aşa eu singură cu puterea pe care o am mă arunc pe spate. Ce-o fi cu mine părinte? De ce văd eu aşa ceva şi ce mi se poate întâmpla?
- Să ştii mătuşă că pentru câteva păcate mari şi grele pe care le-ai făcut în viaţă ţi se arată aşa. Semn ca să te întorci, să te căieşti şi să răscumperi acele păcate.
- Am făcut avorturi multe, părinte, nu le mai ştiu numărul.
- Câţi copiii ai?
- Şase, părinte!
- Nu mai ai şi alte păcate tot aşa de mari, cum ar fi păcatul desfrâului?
- Şi acele păcate le-am făcut. Eu n-am ştiut de post, de miercuri şi vineri, nici de duminici şi sărbători, am desfrânat cu bărbatul meu în orice zi, eu l-am îndemnat. Eu sunt desfrânată!
- Atunci, trebuie să salvezi copii avortaţi şi să te opreşti de la păcatul desfrânării, să te căieşti, pentru că, groapa care ţi se deschide în faţă plină de fum dens şi puturos este iadul, iar faptul că marginea ei este pe la jumătatea tălpilor matale, este semn că eşti aproape de iad (nu mai trăieşti mult dacă nu te căieşti). Pentru a scoate copiii avortaţi de la întuneric trebuie să ştii câţi copii ai avortat ca să te apuci de post, rugăciuni şi Sfinte Liturghii pentru ei. Dacă nu mai ţii minte numărul, roagă-L pe Dumnezeu să-ţi descopere.
- Ce trebuie să fac, ca Dumnezeu să-mi descopere?
- În primul rând trebuie să porneşti cu credinţă că Dumnezeu îţi va descoperi, să nu ai nici o umbră de îndoială, la Dumnezeu nu există îndoială. Dacă vei avea cât de puţină îndoială, degeaba posteşti şi te rogi, pentru că Dumnezeu n-o să-ţi descopere. Apoi porneşti un post particular format din 7 zile câte o zi pe săptămână timp de 7 săptămâni, adică în prima săptămână posteşti miercuri, în a doua posteşti joi, în a treia posteşti vineri, şi tot aşa până ce ajungi din nou la miercuri.
În
fiecare zi de post, faci metanii şi rogi pe Dumnezeu la fiecare
metanie, să-ţi descopere unde sunt pruncii şi câţi ai avortaţi, timp în
care să ai aprinse 13 lumânări (12 în numele celor 12 apostoli şi una în
cinstea Maicii Domnului), le grupezi pe o lespede de piatră sau o
tablă, patru grupuri de câte trei lumânări şi una o pui în mijloc. Când
le aprinzi pe rând să spui ca Dumnezeu să-ţi descopere. Le arzi în cele
patru timpuri din zi: dimineaţa, la amiază, seara şi la miezul nopţii.
Faci semn pe ele şi când ajunge flacăra la semn le stingi şi le
reaprinzi la amiază apoi, seara şi la miezul nopţii. Dacă una din
lumânări se topeşte mai repede decât celelalte, când ajunge la semn o
stingi, n-o înlocuieşti. Apoi, citeşti Paraclisul Maicii Domnului şi
Acatistul Mântuitorului nostru Iisus Hristos. Şi dacă te rogi cu
credinţă, Dumnezeu îţi descoperă şi am să-ţi spun ce trebuie să faci
pentru a scoate pe copii de la întuneric.
Aşa
a făcut mătuşa Ileana. Nu a ajuns la capătul postului pe care i l-am
dat, pentru că la a treia zi a postului i se arată o femeie îmbrăcată ca
o doamnă, cu o înfăţişare aspră şi severă, îi spune: „Desfrânat-o şi
criminală, vrei să ştii câţi copii ai ucis? Vino să-ţi arăt!” A luat-o
pe sus, peste crestele munţilor şi a dus-o înspre miază-noapte. De sus
se vedea o vale întinsă, au coborât acolo. Pe jos era o iarbă scurtă şi
aspră, mai mult arsă decât verde şi printre ea rugi cu spini. Ea fiind
desculţă, toată se zgâria şi se înţepa la picioare.
Acea
doamnă o tot mâna din urmă, zicându-i: „Vino desfrânat-o şi criminală
să-ţi vezi copii!” În zare, se vedea o apă şi peste ea o cabană. Pe
măsură ce se apropiau de apă şi de cabană, apa era tot mai neagră iar
cabana era mare şi fără ferestre. Doamna care o însoţea nu atingea
pământul şi nici iarba, se purta pe deasupra ierbii, pe când mătuşa
Ileana toată se rănea şi răcnea de durere. Când au ajuns la apă, doamna
aceea o silea pe mătuşa Ileana să treacă apa pentru a ajunge la cabană.
Mătuşa Ileana se sfia să treacă de frică să nu se înece şi pe deasupra
plutea un fel de mătasea broaştei şi mai veche şi mai nouă, iar din apă
săreau pe deasupra nişte vietăţi, ca nişte arcuri.
Doamna aceea, o silea să intre în apă şi să treacă pe malul celălalt, dar mătuşa Ileana îi zice:
- Mi-e frică că am să mă înec!
- Să nu-ţi fie frică pentru că nu-i apa ta în care să te îneci. Apa ta este alta şi a-i s-o vezi atunci. Dacă nu-i apa ta nu te poţi îneca.
Atunci
mătuşa Ileana a intrat în apă şi deodată acele fiinţe care săreau din
apă o înţepau şi o întreabă pe doamna care o însoţea:
- Ce sunt fiinţele acestea care sar din apă?
- Sunt viermii cei neadormiţi care chinuie pe cei cu păcate grele.
- Dar mă înţeapă!
- Sigur că te înţeapă pentru că au un ac cu care înţeapă. Dar nu sunt aceştia care te vor înţepa pe tine să te chinuieşti, pentru tine sunt alţi viermi. Dacă nu te vei căi şi nu ai să scoţi copiii de acolo, or să te înţepe cu multe chinuri. Vrei să-i vezi cum arată?
- Vreau! I-a răspuns mătuşa Ileana. Atunci acea doamnă ridică mâna deasupra apei, şi un vierme lung sta în faţa ei deasupra apei. Avea o formă pătrată, pe fiecare muchie erau ace, iar în faţă, la cap avea un ac lung şi negru, cu care înţepa cu înţepături de chin şi groază.
- Vezi! Aceşti viermi te vor chinui de nu scoţi copiii, desfrânat-o şi criminală!
După
ce a trecut apa şi au ajuns pe malul celălalt, mătuşa Ileana era uscată
de parcă n-ar fi intrat în apă. Apropiindu-se de baracă, a
impresionat-o dimensiunea şi faptul că nu avea geamuri şi o întreabă pe
acea doamnă:
- Câţi metrii are baraca în lungime?
- 100 metri.
- Dar pe lăţime?
- 50 de metri.
Au
ocolit baraca căutând o intrare. Pe latura de la apusau aflat o
intrare, cu porţi mari şi un lacăt de vreo 2 kilograme. Îi porunceşte
acea doamnă:
- Deschide lacătul!
- Nu pot! Este prea mare şi prea greu. Îi răspunde mătuşa Ileana.
- Cum nu poţi? Ceea ce a încuiat Dumnezeu, cum ai putut să descui? Referindu-se la porunca dată de Dumnezeu „Să nu ucizi!”, faptă interzisă pe care a închis-o Dumnezeu prin poruncă. Atunci, la semnul acelei femei lacătul a sărit de pe uşă, şi uşile s-au dat în părţi. Au intrat într-o încăpere care avea pereţi de fum. În mijlocul ei, era un pat mare cu o saltea şi în mijlocul patului ardea un foc. Doamna, îi spune:
- Acolo sunt copiii tăi, du-te şi priveşte cum se chinuiesc! Numără-i, să vezi câţi ai!
Când
s-a apropiat mătuşa Ileana, a simţit puterea acelui foc şi s-a chinuit
mergând pe toate părţile să se uite în foc dar nu a reuşit să vadă
nimic. Atunci, acea doamnă face semn cu mâna şi se ridică focul ca o
pătură şi se aşeză sub pat. Pe pat, au rămas o mulţime de copiii care
stăteau în cerc, aveau mărimi diferite, unii dintre ei erau foarte mici.
Îi numără mătuşa Ileana şi au ieşit 30 de copiii la număr şi spune:
- Sunt 30 de copiii!
- Da, sunt 30 de copiii. Încuviinţează acea doamnă, după care, continuă şi spune:
- Dacă nu-i scoţi de aici, în acest foc vei veni să te chinui şi tu!
Cel mai mare dintre copii i se adresează mătuşii Ileana:
- Mamă de ce ne-ai omorât? De ce ne-ai adus aici? Nu puteam să fim şi noi fericiţi lângă ceilalţi 6 frăţiori? Dacă ne-ai fi lăsat n-am fi fost atât de mulţi! Scoate-ne de aici!
- Să mergem! I-a poruncit acea doamnă. Atunci focul s-a urcat înapoi şi i-a cuprins pe acei 30 de frăţiori.
Într-o
clipă mătuşa Ileana s-a găsit în camera ei la miez de noapte. Speriată
şi înfricoşată cam pe la ora 2 după miezul nopţii, vine la mine şi bate
în geam şi în uşă. Mă ridic, merg la uşă şi când o deschid, mătuşa
Ileana albă ca varul şi înfricoşată, îmi spune:
- Vai, părinte!... Mi s-a arătat câţi copii avortaţi am.
Treizeci,
părinte!!!... I-am văzut pe toţi!.., Cel mai mare mi-a vorbit şi m-a
mustrat de ce i-am dus acolo!? Ce mititei erau unii, micuţi, micuţi…! Ce
să fac părinte ca să-i scot de acolo?
În
timp ce-mi spunea, vine din urmă şi soţul ei, care s-a speriat că
nevastă-sa se duce la râul Bistriţa să se înece. O păzea, pentru că
vedea că nu este bine cu ea. Atunci, fiind amândoi de faţă, le-am spus:
- Va trebui să vă spovediţi şi să mărturisiţi cu părere de rău, aceste păcate; să daţi 40 de liturghii pentru fiecare copil avortat; va trebui să ţii câte 7 zile de post negru pentru fiecare copil; va trebui să vă păstraţi în curăţenie trupească, pe perioada cât postiţi s.a.m.d.
- Părinte, n-o să ţină nevasta mea nici o zi de post, pentru că are lăcomia pântecelui, toată ziua mănâncă, se ghiftuieşte, plânge dacă într-o zi nu are ce mânca, vă spun eu că n-o să ţină nici o zi de post! N-o să stea nici o zi în curăţenie trupească. N-o să facă nimic din ce spuneţi dvs. Nu este zi lăsată de la Dumnezeu, să mă lase în pace! Nu se poate abţine de la mâncare şi de la pat. Degeaba! N-o să-şi răscumpere păcatele şi n-o să scoată nici un copil din iad! Eu ştiu ce fel de femeie este nevastă-mea! Doar eu dacă am să fac ce spuneţi dvs. Ea, niciodată!
- Ba va face toate acestea pentru că va trebui să-i scoată pe copii de acolo. Ea a văzut toate aceste grozăvii. Este convinsă că nu-i poate lăsa acolo pe copii iar, dumneata ca soţ şi părtaş la uciderile de prunci trebuie să faci acelaşi lucru.
- Eu, mai degrabă am să fac ce spuneţi, dar ea n-o să facă, pentru că o cunosc. Dar, să ştiţi că eu nu sunt părtaş la atâtea avorturi pe care le-a făcut ea. Eu nu ştiu decât de un singur avort pe care l-a făcut mai în tinereţe, pentru că a trebuit să merg cu ea la doctor. Eu de cele 30 de avorturi n-am ştiut. Ea s-a dus fără ştirea mea şi a făcut avort.
După
ce au plecat de la mine, bărbatul ei, s-a apucat de a bătut cuie şi a
pus lacăte la dulapurile cu mâncare, ca nu cumva să o ispitească pe
nevastă-sa şi să mănânce. Pe la amiază, bărbatul, a trebuit să meargă şi
să dea apă la vite. În urmă mătuşa Ileana, a luat un lemn de la sobă şi
a lovit în lacăte de a deschis dulapurile. Soţul ei a auzit loviturile,
şi a venit repede în casă să n-o scape să mănânce ceva. Pe când a
intrat în casă, mătuşa Ileana era cu o bucată de carne pe jumătate în
gură:
- Măi femeie, da nu trebuie să scoţi copiii aceia din iad, te-ai apucat să mănânci?
- Lasă-mă, că nu pot posti, măcar să mor cu burta plină.
Cam
până la burtă a ţinut impresia pentru ceea ce a văzut mătuşa Ileana în
iad şi mila de a-şi scoate copiii de acolo. El, soţul, şi-a luat cărţile
de rugăciune şi s-a urcat în podul casei, ca să fie lăsat în pace de
insistenţele mătuşii Ileana şi să facă ce i-am spus pentru a răscumpăra
păcatul.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.