marți, 25 ianuarie 2022

O, Preasfântă Doamnă, Stăpâna mea, Născătoare de Dumnezeu, Împărăteasa cerului! Mântuieşte-mă şi mă izbăveşte pe mine, păcătosul robul tău, de nedreptate, clevetiri, de toată nevoia şi năpasta şi de moarte năprasnică.
Miluieşte-mă în ceasurile de peste zi, în cele de dimineaţă şi în cele de seară şi păzeşte-mă în orice vreme. Ori de merg pe drum, ori de mă aflu în ceas de noapte, acoperă-mă şi mă apără!
Apără-mă, Stăpână Născătoare de Dumnezeu, de toţi vrăjmaşii mei văzuţi şi nevăzuţi şi de orice rea întâmplare. în orice loc şi în toată vremea să-mi fii mie, Maică preabună, un zid nebiruit şi o puternică apărare, acum şi pururea şi în vecii vecilor. Amin!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor