marți, 25 ianuarie 2022

Cine L-a făcut pe Dumnezeu?

 Un tânăr a mers la un bătrân înțelept și l-a rugat cu căldură:
   – Cum este Dumnezeu? Există Dumnezeu? Spune-mi te rog! Tu crezi că există Dumnezeu?
  – Desigur că cred, a răspuns bătrânul.
  – Crezi și aceasta cum că Dumnezeu a creat lumea?
  – Desigur că cred.
  – Dar pe Dumnezeu cine L-a făcut?
  – Tu, i-a răspuns cu seriozitate și scurt bătrânul.
Tânărul a fost șocat de răspunsul bătrânului și după puțin i-a spus:
 – Eu te întreb serios, iar tu îmi spui că eu L-am făcut pe Dumnezeu.
 – Dar și eu îți vorbesc serios, i-a răspuns bătrânul. Chiar foarte serios îți vorbesc, și ia aminte de ce. Tu, prin toate cele care mă întrebi, arăți că nu cauți să-L afli pe Dumnezeu așa cum este El, ci tu cauți să afli un dumnezeu așa cum îl vrei tu, cum ți-l închipui tu, făcut după măsurile tale. Deci acest dumnezeu pe care ți-l vei face tu, nu va fi Dumnezeul cel adevărat.
Apoi a adăugat acel sfânt bătrân:
 – Fiule, caută să-L afli pe adevăratul Dumnezeu și să-L primești așa cum este. Să nu-L vrei așa cum ți-L închipui. Străduiește-te să devii tu așa cum te vrea Dumnezeu. Străduiește-te să-L înțelegi așa cum este și să iubești voia Lui, așa cum este.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor