joi, 27 ianuarie 2022

La sfârșitul zilei sa ne întrebam : Ce am învățat astăzi? Ce am iubit astăzi? Ce m-a bucurat astăzi? Indiferent de ce s-a întâmplat pe parcursul zilei dacă am reușit sa invatam ceva nou, să apreciem pe cineva si sa avem un moment de bucurie înseamnă că a fost o zi prețioasă.


 La sfârșitul zilei sa ne întrebam :
Ce am învățat astăzi?
Ce am iubit astăzi?
Ce m-a bucurat astăzi?
Indiferent de ce s-a întâmplat pe parcursul zilei dacă am reușit sa invatam ceva nou, să apreciem pe cineva si sa avem un moment de bucurie înseamnă că a fost o zi prețioasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor