marți, 2 aprilie 2024

Mărturisirea cutremurătoare a Părintelui Elpidie despre convorbirea cu duhul cel rău dintr-un tânăr posedat.


▪︎Ce te sperie mai mult decât orice? Ți-e frică de rugăciunile pe care le spunem noi creștinii?

  Ți-e frică de crucea pe care o facem? Sfânta Împărtășanie pe care o luăm? Sfințirea pe care o primim?“

  Și știi ce a spus?
„Nimic din toate astea nu mă sperie, pentru că nimic din toate acestea nu le faceți cu dragoste.

• Mi-e frică de iubire! Mi-e frică de iubire!
• Mă tem de cel ale cărui bătăi ale inimii le aud spunând: «Doamne, te iubesc!».

• Mă tem de cel care vine să se împărtășească cu Creatorul său cu dragoste!

• Mi-e frică de acela, căruia, când ridică mâinile,inima îi bate de dor!

• Mă tem de cel care își iubește semenii, care 
iartă, care se pocăiește.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor