luni, 2 octombrie 2023

Aduc dragoste şi abundenţă în orice fac

 

AFIRMAȚII VINDECĂTOARE PENTRU ATRAGEREA BANILOR ȘI A ABUNDENȚEI

„Banii curg spre mine din toate părţile, îi iubesc, îi văd, îi simt, îi folosesc cu înţelepciune, îi dăruiesc, totul din iubire.”
„Banii curg spre mine din toate părţile, sunt un magnet care îi atrage în orice moment al vieţii mele.”
„Relaţia mea cu banii este una de iubire profundă, doar gândindu-mă câte pot să fac cu ei şi câtă lume ajut mă face să îi atrag instantaneu.”
„Banii zboară peste tot şi eu îi prind şi îi am în viaţa mea. Vin din toate părţile şi sunt parte din mine. Îi iubesc şi le doresc tuturor să fie abundenţi şi să aibă bani din plin.”
„Banii curg spre mine din toate părţile, abundența este starea mea de a fi.”
„Sunt abundenţă, banii curg spre mine ca la robinet, sunt din belşug, peste tot îi văd şi mulţumesc pentru ei.”
„Dumnezeu mă inspiră şi îmi oferă oportunităţile necesare de a avea bani şi pentru asta sunt entuziasmat/ă la maximum.”
„Sunt recunoscător/recunoscătoare pentru toţi banii care vin în viaţa mea, indiferent de numărul lor.”

Din cartea „Viaţa la frontiera cunoaşterii” de Sal Rachele
„Cu fiecare respiraţie, bunăstarea mea financiară creşte.”
„Abundența este starea reală a fiinţei mele. O revendic şi o exprim acum cu bucurie.”
„Banii mă ajută să îmi exprim spiritualitatea în lume.”
„Acum îmi dau seama că banii, la fel ca orice altceva, reprezintă substanţa Divină.”
„Sunt una cu Manifestarea Nelimitată. Sunt abundenţa. Sunt succesul.”
„Oamenilor le place să mă plătească pentru că fac ceea ce îmi place cel mai mult.”
„Folosesc banii în moduri care sprijină creşterea mea şi a altora.”
„Sunt un canal deschis. Prosperitatea mea curge în lume în cel mai benefic mod cu putinţă.”
„Acum decretez că sunt stăpânul vieţii mele şi culeg success deplin şi abundență din orice aş face.”

Afirmaţii Louise Hay
„Inteligența Divină îmi dă toate ideile bune pe care le pot folosi.”
„Tot ceea ce ating este un succes.”
„Există suficienţi clienţi pentru serviciile mele.”
„Sunt un magnet pentru prosperitatea Divină.”
„Bogăţii de toate felurile sunt atrase către mine.”
„Oriunde mă duc, găsesc oportunităţi de aur.”
„Banii sunt cel mai uşor de realizat.”
„Abundența se revarsă peste mine în orice moment.”
„Conştiinţa mea este o conştiinţă abundentă nelimitată.”

Din alte resurse:
„Sunt una cu milioanele de euro.”
„Sunt pregătit/ă, dispus/ă şi capabil/ă să atrag milioane de euro în viaţa mea.”
„Iubesc abundenţa, iubesc să fiu abundent/ă.”
„Orice sumă de bani îmi doresc apare ca prin magie în viaţa mea.”
„Aduc dragoste şi abundenţă în orice fac.”
„Sunt sursa abundenţei.”
„Sunt binecuvântat/ă la infinit şi sunt o binecuvântare infinită.”
„Sunt viaţă prosperă în formă umană.”
„Conturile mele bancare se revarsă de binecuvântările infinite ale Universului.”
„Ocazii de creştere şi expansiune vin la mine acum, uşor şi elegant.”

Afirmaţii Învățături Atlantida
„Banii sunt aici pentru ca eu să cresc şi să evoluez în toate domeniile, în toate aspectele vieţii mele!Bine aţi venit în viaţa mea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor