luni, 2 octombrie 2023

M-am rugat pentru schimbare.
așa că m-am răzgândit.
M-am rugat pentru îndrumare.
și am învățat să am încredere în mine.
M-am rugat pentru fericire.
și am realizat că nu sunt ego-ul meu.
M-am rugat pentru pace.
și am învățat să-i accepte pe ceilalți necondiționat.
M-am rugat pentru abundență.
și mi-am dat seama că îndoiala mea a ținut asta
M-am rugat pentru avere.
și mi-am dat seama că este sănătatea mea.
M-am rugat pentru un miracol
și am realizat că eu sunt miracolul.
M-am rugat pentru un suflet pereche
și mi-am dat seama că eu sunt Alesul.
M-am rugat pentru iubire.
și mi-am dat seama că bate mereu la ușă,
dar trebuie să-i permit să intre.
~ Rumi


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor