miercuri, 31 iulie 2024

Relații Biologic-Inconștient

 Astăzi vreau să vă vorbesc despre simbolurile din Biodecodificare, acele relații Biologic-Inconștient care fac ca și fără raționament să ne îmbolnăvim de la un lucru sau altul sau că avem o alergie.

Și este că mintea, totul se relaționează, prelucrează și reacționează, fără ca noi să observăm. De aceea credem că ceva ce am mâncat ne-a făcut să ne simțim rau, că acea băutură rece ne-a răcit, acea țigară ne-a provocat cancer, că frigul neașteptat ne-a provocat bronșită sau că ne doare spatele cărând cutia aceea grea.

Lucrul minunat despre toate aceste cunoștințe este că tocmai în momentul în care facem creierul să vadă că suntem pe deplin conștienți de semnificația fiecărei părți a corpului, de emoțiile care ar provoca acea parte să se îmbolnăvească și că înțelegem pe deplin și simbolismul pe care îl conține, îmbolnăvirea va fi de domeniul trecutului.

Vom avea control total asupra corpului nostru.👍
Deci, dacă ești bolnav, alergic la ceva sau dependent de ceva, vei înțelege cu ușurință de ce.

Dacă te doare vreo parte a corpului, acum vei înțelege ce relație, gând, atitudine trebuie să schimbi.

Și fără a mai vorbi, aici vă aduc o listă „foarte generală” a simbolismelor care sunt cel mai des manevrate ca să le învățați puțin câte puțin, pentru că știind mai multe, ne vom îmbunătăți viața în general.

 Ciocolata - tata
 Lapte - Mamă
 Soare - Tata
 Aer - tata
 Apa - Mama
 Plăcintă - Mamă
 Glezna - Mama
 Degetul mare de la picior - Mamă
 Al doilea deget - problemele pe care le acumulez
 Al treilea deget de la picior - Relația mea de cuplu
 Al patrulea deget - Nedreptățile pe care le trăiesc
 Degetul mic- Teritoriul meu
 Talpa piciorului - tata
 Degetul mare al mâinii - Mamă
 Degetul arătător al mâinii - Autoritatea mea
 Degetul mijlociu - Viața mea sexuală
 Degetul inelar - Angajamentele mele
 Degetul mic al mâinii mele - Secretele mele / Secretele pe care le ascund
 Mâinile - Muncă
 Palme - Ce nu vreau să fac (muncă).
 Dosul mâinii - tată
 Cafea - tata
 Gluten - tata
 Paine- Tată / Familie / Uniunea Familiei
 Mâncare _ Mamă
 Anorexie - Nu o suport / nu o suport pe mama
 Lactoza - Nu o pot tolera pe mama
 Bulimie - o vărs pe mama
 Praf - Am fost prins în chestiuni sexuale
 Polen - Pauza de dragoste dureroasa
 Zahăr - Dragoste, dulceață, dragoste de familie
 Tutun / Trabucuri - Nu vreau ca ele să intre în viața mea
 Alcool - Mamă supraprotectoare / Mamă absentă
 Ou - Mamă
 Febră - Furie / Furie
Frison- Pofta de control / Pierderea controlului
 Vene - Relații de familie
 Plămâni - Frica de a muri / Pierderea sau Amenințarea cu pierderea teritoriului.
 Stomacul - Emoțiile pe care nu le diger
 Intestinele - Emoțiile pe care le eliberez
 Inima - dragoste de familie
 Articulații - flexibilitatea mea
 Artere - Comunicare familială
Splina - Sprijin familial /Mostenire familiala
 Ficat - Frica de a nu avea ce să mănânce, să trăiască, bani pentru elementele de bază
 Pancreas - Pierderea sau conflictele de moștenire / pierderea a ceva care a fost pentru mine.
 Rinichi - Teritoriu
 Vezica urinară - Teritoriu
 Urina - Bani, Marcarea Teritoriala
 Granite / Namol - Devalorizare
 Unghiile - Apărarea mea împotriva...
 Ochi - Ce vreau să văd / Ce nu vreau să văd
 Urechi / Urechi - Ce vreau să aud / Ce nu vreau să aud
 Ovare - Copii morți / Avorturi / Copii pierduți
 Uter - Acasă / Violuri / Lucruri murdare acasă
 Părul - puterea mea / securitatea mea
 Sânge - Familie
 Gât - Flexibilitatea mea / Ușurința mea de a mă adapta la schimbări
 Umeri - Poverile mele / Responsabilitățile mele
 Partea superioară a spatelui - Vina mea
Spatele mijlociu - Responsabilitățile mele enervante
 Spate jos - Frica mea de a rămâne fără bani
 Deocamdată, cu această listă, ai timp să studiezi, să exersezi și să vorbești.

Ameteala/vertijul e soluția creierului tău propriu la indeciziile propriului tău psihic asupra unei direcții clare de mers în viață. Bâjbâi în îndoieli și frici una mai tâmpită decât alta.

Ia o direcție clară, hotărăște clar cine ești și ce rol ai în această lume.
Durerile de cap și amețeala dispar instant.Durere de cap (Caz personal si propriu)

Zilele trecute am experimentat si eu un CONFLICT DE DEVALORIZARE INTELECTUALA.
Am avut de rezolvat un proiect ptr serviciul meu, urma sa-l prezint in fata unei comisii tehnice de expertiza, toti directorii, sefii...etc. Am stat la serv pana tarziu, am refacut si corectat niste greseli din temele de proiectare, a doua zi am prezentat in Power Point lucrarile in fata lor. nU AM FOST SIGUR PE MINE, AM EZITAT IN MIEZUL MEU, am fost nesigur.
Dupa masa am trecut de faza activa si am intrat in faza 2 de refacere a vaselor capilare de pe creier cu colesterol- au inceput durerile din faza de refacere...destul de mari...devalorizarea a fost una medie, migrene.
Au durat 3 zile, atata timp cat mi-am tot facut probleme daca e bine, daca vor iesi semnate...etc, micile mele ezitari intelectuale.
A treia zi, cand durerea era cea mai mare...am decis ca e momentul de povestit Dianei toata tarasenia ....si unde m-am devalorizat(fara sa vreau), dar am facut-o...
Miracol...durerile au incetat cam in 30 min. COMPLET

Functioneaza 100% din cazuri. Este linia AVC-ului, gradual e asa:

devalorizare mica - durere de cap la rezolvare
devalorizare medie - durere mai intensa, migrena
devalorizare f mare - Accident vascular cerebral
Text preluat
❤️💚💙

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor