miercuri, 31 iulie 2024

CORPUL SE VINDECĂ SINGUR DE BOALĂ

 CORPUL SE VINDECĂ SINGUR
                         DE BOALĂ,
când ne debarasăm cu adevărat de dependențele emoționale, când eliberăm gazul toxic (energia grosieră) din spatele emoțiilor.

Pentru asta , trebuie să remunțăm la emoțiile nedorite, creând noi amintiti, și mergând dincolo de terenul cunoscut al minții.
Pe măsură ce arhitectura noastră cerebrală se transformă în circuite nervoase mai evoluate(prin ceea ce gandim nou), iar vechile tipare sunt eliminate, transmitem un nou semnal către celulele din organism și ADN.

Pentru că toate celulele noastre sunt în contact direct cu țesutul nervos , pe măsură ce ne dezvoltăm noi circuite și dezactivăm vechile conexiuni sinaptice legate de vechiul nostru caracter, organismul se modifica și devine altul la nivel celular și de ADN.

Dacă celulele, ne spionează gândurile , atunci când materia cenusie a cortexului se modifică fie și numai cu câteva circuite față de rețeaua nervoasă emoțională care nu mai e dorită , celulele vor primi alt semnal neurologic și vor începe să schimbe.

Dacă de exemplu rețeauna neuronală specifică,,vinovăției " începe să fie ,,curățită" prin acțiunea noastră de înlocuire (gânduri pozitive)vom modifica semnalul neurologic transmis spre celulele corpului referitor la sentimentul de vinovăție.

Pe măsură ce ne slăbește configurația pentru vinovăție, este mai puțin probabil că vom transmite semnalul specific către corp.

Dacă dispare rețeaua nervoasă specifică, celulele nu vor mai avea nevoie de zonele acelea receptoare și se vor adapta la alți receptori mai profitabili.

Nemaiactivând vinovăția, pentru că structura nervoasă se destramă , nu vom mai produce aceleași peptide care declașează fluxul chimic la nivel celular.

 GLEZNELE: reprezintă capacitatea de a lua noi direcţii. Fiinţa încarnată este duală, dispunând de parte masculină şi de parte feminină. Este natural ca gamba, ce reprezintă tocmai personalitatea, să aibă două oase – tibia şi peroneul. Pentru o femeie tibia corespunde sexului său, iar peroneul reprezintă partea sa masculină inconştientă. La bărbat tibia îi reprezintă sexul, iar peroneul partea sa femenină inconştientă.

GREAŢA, VĂRSĂTURILE: respingerea unei idei, a unei persoane sau a unei experienţe. Pentru o femeie însărcinată arată că nu a vrut să aibă copilul.

GUTURAIUL: se declanşează într-o perioadă de confuzie a individului sau în urma unei temeri, culpabilităţi. Nasul care curge reprezintă lacrimi şi o purificare necesară.

HEMORAGIILE NAZALE: cauza principală este trufia.

HEMOROIZII: teama de a slăbi încordarea.

HERNIA DE DISC: înseamnă indecizie, senzaţia că viaţa a devenit de nesuportat.

HERPESUL: culpabilitate sexuală.

HIPERTENSIUNEA: subliniază o facultate de a iubi prea limitat şi o lipsă de compasiune. Persoana trebuie să-şi exprime iubirea pentru tot ceea ce întâlneşte şi pentru tot ceea ce vede. O altă cauză poate fi vechile probleme emoţionale, nerezolvate.

HIPOTENSIUNEA: arată, de asemenea, o iubire limitată, dar în sensul că această persoană a fost foarte negativă şi defetistă, necrezând în iubire. O altă cauză ar fi lipsa de iubire în copilărie.

HOMOSEXUALITATEA: femeia geloasă răpeşte aptitudinile copiilor şi nepoţilor ei şi îi împinge la homosexualitate. Gelosul ajunge nu numai la sterilitatea fizică, ci şi creatoare. Un om homosexual este incredibil de gelos în interior. Alcolismul şi narcomania sunt alte forme de blocare a geloziei.

IMPOTENŢA: Apare din cauza geloziei, a supărărilor şi a dispreţului faţă de femei. Această agresiune se dezvoltă şi programul de autodistrugere afectează sistemul urogenital. Dacă bărbatul a fost deseori supărat pe femei, a gândit rău despre ele, el este un viitor impotent.

INIMA: reprezintă centrul iubirii. Dacă nu-şi exprimă deschis sentimentele individul îşi închide chakra inimii şi riscă să aibă probleme cardiace. Datorită reprimării emoţionale şi a sentimentelor multe persoane au probleme cardiace. Un om bolnav de inimă este depozitarul unei cantităţi enorme de gânduri de ură. Problemele conflictuale îndelungate, insatisfacţiile, conflictele interpersonale generează hipertensiuni esenţiale şi boli de inimă. Bolile cardiace au drept cauze gelozia şi supărarea pe oamenii apropiaţi.
Prin gânduri de iubire a semenilor şi a Lui Dumnezeu se vor putea anula gândurile de ură. Lipsa afecţiunii poate deregla inima. Dragostea şi compasiunea pot constitui forţa terapeutică care ajută la refacerea inimii. Persoanele care îşi reprimă sentimentele acumulează blocaje energetice la nivelul inimii. Ştim că verdele este culoarea predominantă a inimii. De aceea o plimbare într-o pădure îndepărtată de agitaţia oraşelor sau într-un lan înverzit va spori sănătatea şi vitalitatea inimii. Aceleaşi efecte se pot obţine prin folosirea în timpul meditaţiei a unor cristale de culoare verde. Reumatismul cardiovascular are două cauze: o lungă perioadă de supărare sau tristeţe precum şi din cauza unei expuneri repetate la factorii climaterici nocivi, cum este frigul. Un atac cardiac arată că persoana nu transmite suficient energia iubirii. Ea va trebui să-şi manifeste iubirea în toate relaţiile sale.
_
SPUNE-MI CE TE DOARE SĂ-ȚI EXPLIC DE CE..." mesaje" transmise de organe...

Durerea de braț: "Am așa o povară", "Sunt mâna lui/ei dreaptă", "Car prea mult"
Durerea de spate: "Lasă-mă în pace", "Nu am coloană vertebrală", "Mă înconvoi pentru...", "Sunt copleșit de o așa povară".
Durerea de gat: "Este enervant, mă calcă pe nervi", "Sunt prea țeapăn ca să cedez".
Durerile de umeri: "Car lumea pe umerii mei. Iau totul în spinare".
Acneea: "Vreau să explodez", "Nu pot face față", "Fierb"
Alergiile: "Sunt prea sensibil", "Sunt prea imprudent, grăbit", "Nu pot tolera asta", "Am o limită de suportat"
Anorexia: "Nu am nici un chef de asta", "Nu-mi poti băga pe gât asta cu forța", "Ma înăbuș"
Artrita: "Nu suport", "Sunt rigid, sunt de gheață", "Nu pot să mă înclin, să accept asta", "Nu mă pot schimba", "Nu pot să cedez poziția mea".
Artrita mâinilor: "Nu pot să mânuiasc, să mă descurc cu asta".
Astm, emfizem: "Mă simt sufocat de asta, mă înăbuș".
Iritații ale mâinilor: "E prea fierbinte ca să m6a descurc, mă frig prea tare".
Colon iritabil: "Vreau să scap de asta", "Vreau să ies curat din asta, este enervant".
Constipație: "Mă blochează", "nu-mi pasă", "Sunt prins în povestea asta", "n-am să cedez, să-mi dau drumul".
Oboseală: "M-am săturat, ma obosește, mă uzează".
Urinări frecvente: "Nu dau doi bani pe asta", "Îmi irosesc viața".
Cefalee, migrene: "O să explodez", "O să înnebunesc".
Probleme cu inima: "N-am avut inimă pentru asta", "Mă face să-mi simt inima grea", "Am inima ruptă, rănită".
Impotența: "Pleacă de aici", "Mă retrag, mă dau înapoi de lângă tine", "Nu mă pot trezi, deștepta, incita, nu am ce-mi trebuie".
Neatenție, agitație: "Nu mă pot aduna", "Sunt împrăștiat, tensionat, ca un arc", "Nu pot să stau liniștit cu asta", "Trebuie să merg înainte"
Indigestie: "Nu pot să accept asta, am greutăți în a o accepta", "Am un nod în stomac despre asta", "Am un gust amar despre asta".
Vărsături, bulimie: "Chestia asta mă face să vomit. E grețos ce se întâmplă", "Nu pot să rabd asta", "Ceea ce sunt forțat să cred, să iau de bună este dezgustator".
Obezitate: "Îmi pun o barieră între mine și ceilalți", "nu te apropia prea mult de mine", "Am un zid în jurul meu ca să nu fiu rănit".
Bâlbâiela, neîndemanare: "Nu te bizui pe mine", "Nu-mi pot găsi drumul", "Nu pot să stau pe picioarele mele".
Ulcer: "Mă roade, mă mănâncă pe dinăuntru.PĂR — CALVIŢIE
Calviţia este pierderea parţială sau totală a părului. Deşi apare mai frecvent la bărbaţi, tot mai multe femei sunt afectate la randul lor. Părul reprezintă oglinda unei
anumite forţe interioare şi a rădăcinilor mele. Mă gandesc la Samson (din scrierile din Vechiul Testament) care işi pierde forţa după ce i-a fost tăiat părul... Părul reprezintă
legătura dintre planul fizic şi cel spiritual, ceea ce mă leagă de cosmos şi de energia spirituală. Adeseori este comparat cu o formă de antenă pentru lumea de dincolo. Se
spune că principala cauză a calviţiei, mai frecventă la bărbaţi, este ereditatea.

Printre diversele tipuri de calviţie se numără tipul chel şi bărbos, asociat cu un individ care işi foloseşte mai mult facultăţile intelectuale de cat pe cele emoţionale.

Pierderea părului (alopecie) simbolizează faptul că m-am indepărtat de divinul din mine. Sunt o persoană axată mai mult pe planul material decat pe cel spiritual.
Este posibil să am o intuiţie puternică, dar prefer să mă axez mai mult pe planul material şi raţional. Dacă imi pierd părul inseamnă că trăiesc frecvent situaţii in
care tensiunea este atat de mare, incat imi vine să "imi smulg părul din cap".

Există mai multe experienţe traumatizante sau stresante care pot accelera procesul de calviţie: o naştere care poate fi o sursă de frică şi de nelinişte, un şoc emoţional
puternic, o separare, multă tensiune acasă sau la muncă, nevoia de a . se depăşi pe plan material sau o devalorizare pe plan intelectual Atunci cand am o mulţime de
nelinişti şi frici puternice, imi pierd contactul cu puterea mea interioară divină.

Deoarece imi pierd părul, imi pun intrebarea ce cred că pierd in viaţa mea sau ce imi este teamă că voi pierde in viitor (poate ceva sau pe cineva). Sau mă
pot revolta: vreau să mă eliberez de această presiune care mă sufocă. Vreau să fiu eu insumi şi să incetez să trăiesc in funcţie de obligaţiile exterioare. Prin faptul că
imi pierd părul, mă eliberez de ceea ce mă ţine inchis. Probabil am primit foarte puţină tandreţe, mai ales din partea tatălui meu şi am tendinţa de a mă revolta in
faţa autorităţii. Sunt mai degrabă materialist şi spiritualitatea ocupă un loc puţin important in viaţa mea. incerc pe cat posibil să controlez totul, deoarece imi este
teamă să mă deschid şi să pierd controlul Mă inchid in structuri rigide, obligaţii care nu işi au sens. Sunt imprăştiat, gandurile mele sunt incalcite, inceţoşate. Sunt atat
de disperat in legătură cu o situaţie din viaţa mea incat "imi smulg părul din cap".

Trăiesc o ruptură interioară ca pe un calvar. Nu vreau să nu fiu alături de copii mei şi astfel să pierd iubirea lor. Am tendinţa de a mă devaloriza pe plan intelectual şi
mă simt nedreptăţit. Dacă, la un moment dat, aveam o uşurinţă sau un anumit talent intr-o activitate in care excelam, iar acum "performanţa" mea s-a schimbat şi
a decăzut, părul meu va cădea la randul său. Refuz funcţia de bază a vieţii, sub pretextul că pot face mai mult decat aceasta. Orice frică interioară duce la
incapacitatea de a acţiona, la disperare şi tensiuni care mă epuizează. Este o iluzie să poţi crede că vei face lucrurile mai bine decat viaţa insăşi. Nu trebuie să mă lupt
cu viaţa, deoarece ea este mereu cu mine pentru a mă sprijini şi mă va ajuta dacă o ascult şi dacă răman deschis.

Pentru a opri procesul de pierdere a părului şi pentru ca acesta să crească din nou, accepti să fac schimbările cuvenite in viaţa mea, care mă vor elibera de
această incărcătură suplimentară pe care am acceptatiY să o port şi de care acum nu mai am nevoie.

AFIRMATII
Accepti să am incredere in viaţă cu certitudinea că totul va fi mai bine.
in loc să imi caut forţa in exteriorul meu (simbolizată de păr) accepţi* să caut in adancul meu şi să extrag de acolo toată forţa şi curajul de care am nevoie pentru a
merge mai departe spre o nouă etapă din viaţa mea. invăţ să integrez regulile in viaţa mea intr-un mod armonios, ştiind că acestea există pentru binele meu şi pentru
binele tuturor. Accept !Guta (hiperuricemie) din perspectiva NMG (Björn Eybl)
Cristale de acid uric depuse la nivelul articulatiilor provoaca inflamatii. Excesul de acid uric indica in NMG o
implicare a tubilor colectori renali. Conform dr. Hamer, guta este un fenomen rezultat din combinatia a
doua programe biologice speciale aflate in faze diferite.
CONFLICT/FAZA: faza postconflictuala a unui conflict de autodevalorizare, in functie de localizarea
respectiva + faza activa a unui conflict existential, „conflict de refugiat” (de abandon, „ca un peste pe
uscat”) (tubii colectori renali) = sindrom* (vezi si la finalul documentului)
TESUT: Oase, articulatii => mezoderm nou (substanta alba) + tubii colectori renali => endoderm.
OBSERVATIE: Cresterea nivelului de acid uric are loc deoarece programul biologic special (PBS) al tubilor
colectori renali nu stocheaza numai apa, ci si proteine sub forma de acid uric. Stocarea de apa duce la
dilatare/umflare, la dureri puternice = criza acuta de guta. A se tine cont de lateralitatea biologica sau de
conflictele locale.
TERAPIE: Conflictul de autodevalorizare este rezolvat. Trebuie aflat si rezolvat conflictul existential. A se evita
recidivele.
- alimentatie bazica
- multa miscare la aer liber
- sport unde se transpira
- sauna
- Hildegard: a se mesteca zilnic trei cuisoare, a se bea ceai de dioc
- vezi si unele remedii de la Artrita
- eventual medicamente alopate pentru cei care sunt prea comozi ca sa-si rezolve conflictele si sa-si
schimbe viata.

LEGĂTURILE DINTRE ORGANUL AFECTAT ȘI CONFLICTUL EMOTIONAL
– Intestinul subțire – Ura care nu poate fi ,digerată’
– Uter – Sentiment de inferioritate sexuală
– Prostata – Conflict pe latura sexualității
– Tiroida – Neputință, fără control
– Colon – Conflict peste care nu se poate trece nicicum
– Oase – Lipsa stimei de sine, inferioritate
– Plămâni – Frica puternică față de altă persoană sau de moarte sau de spital
– Piele – Lipsa integrității, ființă coruptibilă, pierdere
– Testicule, Ovare – Pierdere valoroasă ce nu poate fi recuperată
– Pancreas – Conflict cu membrii familiei
– Urechea internă – Sentimentul de imposibilitate de a afla ‘adevărul’
– Sânul stâng – Conflict care pune în pericol copilul, casa, familia
– Sânul drept- Conflict cu partenerul sau cu persoanele rivale
– Rectul – Frica de a fi nefolositor
– Gura – Nu poți ‘mesteca’ (suporta) o problemă/situație
– Căile respiratorii – Conflict teritorial
– Laringe – Frica și îngrijorarea pentru un anumit eveniment
– Stomacul – Ai înghițit prea multe împotriva voinței tale
– Esofag – Dorința acută de a refuza, de a nu ‘înghiți’
– Inima – Frustrare legată de copii
– Cervixul – Frustrare adâncă și persistentă
– Glandele suprarenale – Te îndrepți într-o direcție în care refuzi să mergi
– Ficat – Frica (stres) inconștientă de a rămâne fără mâncare (sau bani pentru a procura mâncare) sau îți simți viața în pericol.
- Rinichi - Persoane care resimt sentimente de frica, de neliniste, greutati legate de viata materiala, de existenta fizica.

Picioarele umflate apar in faza activa a Conflictul tuburilor colectoare renale TCR, numit și conflictul fugarului.

Când sunt tuburile colectoare renale active te simți singură, abandonată, simți ca te zbați ca un peste pe uscat.

Rinichii răspund la conflicte de existența și supraviețuire și la conflicte legate de lichidități (înec, bani).

▶️ Mai poți explora:

🐟- A ramane fara lichiditati (mă zbat ca peștele pe uscat, ca si cand esti in desert);
🐳- situații de lipsă de apă sau inundatii, înec.
🏦- simt ca nu am bani; poate afacerea mea e amenințată sau pusă in pericol financiar. Mi-e frica sa nu rămân fără loc de munca pentru ca nu mai am din ce trăi. Am o frică financiară de viitor.
🏃- conflictul fugarului - îmi este amenințată existența. De exemplu, emigranții se confruntă des cu acest conflict.
👣- ma simt abandonată, sufăr vital din lipsa de dragoste (care simbolizează viața).
🐉- e nevoie sa supraviețuiești intr-un mediu toxic emotional (rinichii filtrează sangele si elimină toxinele prin urină).
 
👉Fă o listă cu situațiile în care îți simți pusă in pericol existența.
👉Fă o listă cu fricile tale.

⛲️Apa in simbolistica o reprezintă pe mama. Ce relație/conflicte ai cu mama ta?

🤷‍♀️ În ce aspect din viața ta îți pierzi teritoriul?

🙏Îți doresc să treci cu ușurintă peste acest conflict și multă sănătate!🌷

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor