luni, 17 ianuarie 2022

ÎNVAȚĂ-MĂ ARTA PAȘILOR MICI”

 „Doamne, nu-ți cer minuni și nici lucruri imposibile, îți cer doar PUTERE PENTRU FIECARE ZI. Învață-mă arta pașilor mici.

Fă-mă antent și inventiv, ca în rutina zilelor să mă pot opri în fața descoperirilor și a experienței care m-au intrigat.

Învață-mă SĂ GESTIONEZ CORECT TIMPUL VIEȚII MELE. Oferă-mi UN SIMȚ AL OBSERVAȚIEI, PENTRU A PUTEA DIFERENȚIA LUCRURILE IMPORTANTE DE CELE MAI PUȚIN IMPORTANTE.

Îți cer să-mi dai PUTEREA REȚINERII ȘI A ÎNȚELEGERII, ca în viață SĂ NU DEVIEZ DE LA CEEA CE ESTE IMPORTANT, dar să-mi planific rațional timpul, să pot vedea și vârful muntelui, și valea și uneori să pot găsi timp pentru bucuria artei.

Ajută-mă să înțeleg că visele nu sunt un ajutor. Nici dorul față de trecut, nici dorințele față de viitor. Ajută-mă SĂ FIU AICI ȘI ACUM ȘI SĂ PERCEP ACEASTĂ CLIPĂ CA CEA MAI IMPORTANTĂ.

Apără-mă de CREDINȚA NAIVĂ CĂ TOTUL ÎN VIAȚĂ TREBUIE SĂ FIE UȘOR. Oferă-mi conștientizarea faptului că TOATE GREUTĂȚILE, ÎNFRÂNGERILE, CĂDERILE ȘI NEMULȚUMIRILE SUNT O PARTE FIREASCĂ A VIEȚII, DATORITĂ CĂREIA CREȘTEM ȘI NE DEZVOLTĂM.

Adu-mi aminte că INIMA MEREU E ÎN CONFLICT CU RAȚIUNEA. Trimite-mi la momentul potrivit pe cineva care VA AVEA CURAJUL SĂ-MI SPUNĂ ADEVĂRUL, DAR SĂ O FACĂ CU DRAGOSTE.

Știu, multe probleme se rezolvă fără să faci nimic, deci ÎNVAȚĂ-MĂ SĂ AȘTEPT.

Știi cât de mult avem nevoie de PRIETENIE. AJUTĂ-MĂ SĂ MERIT ACEST DAR AL SORȚII.
Dă-mi o fantezie bogată, ca LA MOMENTUL POTRIVIT, LA TIMPUL POTRIVIT, VORBIND SAU TĂCÂND, SĂ POT OFERI CUIVA CĂLDURA NECESARĂ.

Fă-mă OMUL CARE POATE AJUNGE ȘI PÂNĂ LA CEI CĂZUȚI.
FEREȘTE-MĂ DE FRICA EVITĂRII LUCRURILOR IMPORTANTE DIN VIAȚĂ.

Nu-mi da ceea ce vreau, dar CEEA CE-MI TREBUIE CU ADEVĂRAT.

ÎNVAȚĂ-MĂ ARTA PAȘILOR MICI.”🙏🙏🙏

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor