duminică, 27 august 2023

DOAMNE, AJUTĂ-MĂ SĂ VREAU CEEA CE DEJA MI-AI DAT SĂ POT!



 

Mămăliga din cer (2022)
Azi am plâns oleacă. Ce s-a întâmplat. Ieri primesc mesaj de la două doamne credincioase pentru care mă rog, să pomenesc o păpușică de trei ani, Eveline.
Fetița dormea de amiază și nu se mai trezea. Mama ei a tot încercat să o trezească. Nimic. Copila era în comă.
Distrusă, mama a dus-o de urgență cu salvarea la spital. Cele două femei mă rugau să o pomenesc pe pruncuță la slujbe. Asta știu să fac. Doctorii erau foarte rezervați. Au intubat-o imediat.
Spun uneia dintre doamne: vă rog, să facă toți cunoscuții, și mama, Paraclisul Maicii Domnului și Acatistul Sfantului Ioan Rusul. Femeia descumpănită îmi scrie: nu putem noi nimic, părinte. Nicio mămăligă nu valorează rugăciunea noastră. Eu am insistat, să facă Paraclisul și Acatistul sf Ioan.
Azi, am pomenit păpușica la Sfântul Altar, de ziua Sfintei Teodora de la Sihla.
Tot azi, spre seară, doamna îmi scrie plângând că fetița s-a trezit din comă și a cerut mămăligă. M-am cutremurat.
(Am citit textul ăsta scris de mine de zece ori, și tot de atâtea ori am lăcrimat).
Minunat este Dumnezeu întru sfinții Lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor