luni, 14 august 2023

 „RUGĂCIUNEA ESTE CEA MAI MINUNATĂ EXPERIENȚĂ PE CARE O POATE AVEA OMUL.

Spre deosebire de murmurele zilnice ale marii majorități a omenilor din toate țările care prin repetițiile lor zadarnice speră să capteze urechea lui Dumnezeu, rugăciunea este extazul unei nunți spirituale care are loc în adâncul , liniștea tăcută a conștiinței.”
„Așadar, a te ruga înseamnă a te recunoaște că ești ceea ce dorești să fii, mai degrabă decât a-L implora pe Dumnezeu pentru ceea ce îți dorești.”
„Nu ceea ce vrei să atragi, ci ceea ce crezi că este adevărat.”
 🦋
 Nu trebuie să deschideți ușile pentru a intra în orice cameră; pur și simplu intri presupunând că ești în ea. Privește lumea dinlăuntrul ei și simte ceea ce vrei să simți, și astfel, camera a fost pătrunsă. Acum rămâi acolo până când te simți ușor. .

 *Se spune că între 15 august ( Sf. Maria mare) și 8 septembrie (Sf. Maria mică), oamenii nu îmbătrânesc, totul este cald și calm, că lucrurile se așează și oamenii au numai gânduri bune și își caută un făgaș nou. Se mai spune că între 15 august și 8 septembrie, vremurile nu știu încotro să o apuce, spre vară sau spre toamnă, că frunzele îngălbenesc, dar nu cad încă, apoi că păsările vor să mai rămână dar și să plece, totuși încă nu știu dacă să o ia spre nord sau spre sud. Se mai spune că râurile nu mai curg și că marea nu are valuri, pentru că timpul însuși stă pe loc, parcă înveșnicit, și așteaptă...

Să folosim cu înțelepciune acest răgaz frumos care se apropie de noi, pentru a ne limpezi gândurile, pentru a ne vindeca inima și mintea de gânduri negre și pentru a ne învăța sufletul a trăi cât mai aproape de Dumnezeu!*"Seva vieții mele urcă din modelele pe care le-am avut, din faptul că trei sferturi din viață am băut apă din fântână, din pământ, iar nu din țeavă, că am mâncat pâine și mămăligă făcute de bunica și de mama mea, că am băut lapte de la vaca din grajd și că am mâncat mere abia culese din pom. Seva vine din faptul că am întâlnit oameni care au trăit meditând, încercând, nu spunând. Mai cădeau în genunchi, se mai rostogoleau, dar se ridicau. Erau oameni. Și mai vine din imensul noroc pe care mi l-a dat Dumnezeu: am primit o nevastă minunată, o adevărată forță, și un băiat absolut normal, un om. Și mai vine seva și din faptul că eu cred în povești cu îngeri și cred în Dumnezeu. Nu-s multe. Le poți strânge într-o batistă."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor