marți, 18 ianuarie 2022

Călătoria către cunoașterea de sine


 Călătoria către cunoașterea de sine presupune SĂ FII DISPUS SĂ TE OCUPI DE ACELE LUCRURI CARE TREBUIE SCHIMBATE LA TINE ÎNSUȚI, să-ți faci munca interioară. Faptul că deschizi ochii și vezi acele aspecte din interiorul tău și din viața ta care necesită niște schimbări nu este suficient; trebuie să acționezi. Întâi vezi acele lucruri din interiorul tău de care este necesar să te ocupi, apoi accepți că sunt aspecte ale tale, ți le asumi și apoi treci la treabă, faci schimbările necesare.

Și acesta nu este un proces care durează o perioadă limitată de timp; din ce deschizi mai mult ochii, din aceea descoperi mai multe lucruri în interiorul tău cu care trebuie să lucrezi. Este un proces continuu, în care descoperi mai mult din cine ești, descoperi mai multe straturi de traumă/ credințe și tipare limitative pe care să le vindeci/ cureți din interiorul tău.

O mulțime de oameni văd tot felul de lucruri care „nu sunt în regulă” la alții și tot încearcă să-i schimbe pe alții, dar nu se văd pe ei înșiși.
Tu știi că te-ai trezit atunci când în loc să vezi ce este „în neregulă” la alții vezi ceea ce este „în neregulă” la tine și în loc să încerci să-i schimbi pe alții te concentrezi pe a te schimba tu însuți.
Nimic nu se schimbă în viața ta (în exterior) până nu te schimbi tu însuți (în interior).
Ca atare, este necesar să ai niște conversații absolut sincere cu tine însuți, să recunoști că unele lucruri nu sunt în regulă și să încetezi să le mai faci. Dacă nu ai aceste discuții cu tine însuți și nu faci niște schimbări, nu rezolvi nimic. Este necesar să fii capabil să te uiți la tine însuți și să admiți: „Am niște probleme și a venit timpul să mă ocup de ele. Fac niște lucruri care nu sunt în regulă, care nu mă onorează. Am tot încercat să mă conving pe mine însumi să nu e mare lucru, că oricum toată lumea face asta, că sunt rezultatul faptului că am fost rănit în trecut, mi-am găsit singur tot felul de justificări, dar adânc în interiorul meu știu că ceea ce fac nu e în regulă, știu că nu funcționez în integritate”. (RC Blakes)
Sursa Mihaela Dan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor