marți, 18 ianuarie 2022

 

Doamne binecuvântează:
• pe cei ce mi-au dat viaţă;
• pe cei ce m-au învăţat să Te iubesc;
• pe cei ce mă iubesc;
• pe cei ce mă urăsc;
• pe cei ce mi-au binevestit mie Cuvântul Tău;
• pe cei ce mi-au luminat ochii sufleteşti;
• pe cei ce m-au vindecat;
• pe cei ce mă ocrotesc şi mă povăţuiesc;
• pe cei ce se roagă pentru mine;
• pe cei ce m-au ajutat în zile grele;
• pe cei ce m-au învăţat ce este binele şi ce este răul;
• pe cei ce mi-au dorit şi mi-au făcut mie bine;
• pe cei ce mă binecuvantează.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor