vineri, 19 mai 2023

Când cineva are o zi proastă, rămâi tăcut, stai aproape și fă-l să simtă că ești acolo..


 
De ce câinii trăiesc mai puțin decât oamenii??
Iată răspunsul:
Fiind veterinar, am fost chemat să examinez un câine irlandez de 13 ani pe nume Belker.
Familia câinelui, Ron, soția sa Lisa, și micuțul lor Shane, în vârstă de 6 ani, au fost apropiați de Belker și se așteptau la un miracol.
Am testat câinele și am aflat că murea de cancer. I-am spus familiei că nu pot face nimic pentru el și m-am oferit să fac procedura de eutanasiere acasă.
A doua zi, am simțit sentimentul familiar în gât când Belker era înconjurat de familie.
Shane părea atât de tăcut, mângâia câinele pentru ultima dată și mă întrebam dacă ar înțelege ce se întâmplă. În câteva minute, animalul a adormit liniștit pentru a nu se mai trezi niciodată.
Copilul părea să accepte tranziția lui Belker fără dificultate. Am stat o clipă întrebându-ne de ce nefericitul fapt că viața de câine este mai scurtă decât ființele umane.
Shane, care asculta cu atenție, a spus: „Știu de ce. "
Ceea ce a spus apoi m-a surprins: nu am auzit niciodată o explicație mai emoționantă ca asta. Acest moment mi-a schimbat modul de a vedea viața.
El a spus: "Oamenii vin pe lume pentru a învăța să trăiască o viață bună, ca și cum ar fi să-i iubești pe ceilalți tot timpul și să fii un om bun, nu? ei bine, cum deja se nasc câinii știind să facă toate astea, nu trebuie să stea cât stăm noi. "
Morala poveștii este:
Dacă un câine i-ar fi profesor, ai învăța lucruri precum:
🐾 Când cei dragi vin acasă, fugi întotdeauna să-i saluți.
🐾 Nu rata niciodată o oportunitate de a merge la o plimbare.
🐾 Permiteți-vă experiența aerului proaspăt și a vântului.
🐾 Aleargă, sare și joacă zilnic.
🐾 Actualizează-ți atenția și lasă oamenii să te atingă.
🐾 Evită „mușcat” când doar un „marait” ar fi suficient.
🐾 În zilele calde, întinde-te pe iarbă.
🐾 Când ești fericit, dansează și dă din tot corpul.
🐾 Și nu uita niciodată: „Când cineva are o zi proastă, rămâi tăcut, stai aproape și fă-l să simtă că ești acolo... "
Acesta este secretul fericirii pe care, chiar dacă nu ne dăm seama, câinii ne învață zilnic. 🐶❤️

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor