miercuri, 27 octombrie 2021

 "L-am rugat pe Dumnezeu să ia mândria de la mine, și Dumnezeu mi-a răspuns: Nu.

Mândria nu se ia. De ea trebuie să te lepezi. 


L-am rugat pe Dumnezeu să-mi dea răbdare și El mi-a răspuns: Nu. Răbdarea este cununa încercărilor. Ea nu se dă ,ea se dobândește. 


L-am rugat pe Dumnezeu să-mi dăruiască fericirea și Dumnezeu mi-a răspuns: Nu.

Eu îți dau binecuvântarea, dar depinde de tine să fii fericit. 


L-am rugat pe Dumnezeu să mă ferească de durere și Dumnezeu mi-a raspuns: Nu.

Suferințele îl îndepartează pe om de grijile lumești și îl apropie de Mine. 


I-am cerut lui Dumnezeu creștere duhovnicească și Dumnezeu mi-a răspuns: Nu.

Duhul trebuie să crească singur. Eu doar îl altoiesc, ca să aducă roade. 


L-am rugat pe Dumnezeu să mă ajute să-mi iubesc aproapele, așa cum mă iubește El și Dumnezeu mi-a spus: În sfirsit ai înțeles ce trebuie să ceri. 


I-am cerut lui Dumnezeu putere și El mi-a dat încercări ca să devin puternic." 


Pr. Irodion - Mănăstirea Lainici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor