vineri, 4 noiembrie 2022

Este atat de dulce

 

Iubesc acest text, mă face să zâmbesc și să mi doresc să îmbătrânesc frumos ❤️


😍😊🙂😉🙂😊😍


~Când voi fi bătrână, mă voi muta cu fiecare dintre copiii mei... 

Să le dau la fel de multă bucurie cum mi-au dat și ei mie... 

Vreau să dau înapoi tot ce am primit de la ei... 

Făcând aceleași lucruri ...

Oh, le va plăcea 😍 ... 

Când voi fi bătrână și voi locui cu copiii mei, voi scrie pe pereți cu creioane colorate.

Voi sări pe canapele cu pantofi ...  

Voi bea din sticle și le voi lăsa în fața frigiderului .... 

Voi înfundă toaletele cu hârtie igienică...

Când voi fi bătrână și voi trăi cu copiii mei, când ei vor vorbi la telefon și nu mă vor vedea, mă voi juca cu Zahărul și Făina ...

Când voi fi bătrână și voi trăi cu copiii mei, voi sta și mă voi uita la televizor și voi schimba mereu canalul...

Îmi voi scoate șosetele și pierd mereu una...

Mă voi juca cu Noroi până la sfârșitul zilei... 

Când voi fi bătrână și voi locui cu copiii mei, când mă vor chema la cină, nu voi mânca legume, salată sau carne...

😆😆😆😆❤

Voi vărsa lapte pe masă... 

Și când se enervează voi fugi dacă pot 😍 .... .... 

Când voi fi bătrână și voi trăi cu copiii mei și mai târziu, când voi fi în pat, ei o să-i mulțumescă lui Dumnezeu pentru tot...

Iar copiii mei se vor uita la mine cu un zâmbet pe jumătate și vor spune: 

"ESTE ATÂT DE DULCE CÂND DOARME".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor