sâmbătă, 20 mai 2023

MAMA...


  Legenda spune că un prunc , înainte de a se naște se întâlnește cu Dumnezeu :
 "Dumnezeul meu ,eu merg în lume și nu știu ce voi face acolo . Sunt atât de mic și de fragil..." "Pentru tine am pregătit acolo un înger..." "Doamne ,dar nu știu limba oamenilor ,cum o să mă înțeleg cu ei ,cum o să mă adaptez ?" "Îngerul pe care ți l-am pregătit te va învăța limba lor..." "Doamne ,am auzit că în lume sunt multe rele . Cum o să le pot dovedi ?" "Îngerul pe care ți l-am pregătit o să te apere de rele ...fii fără grijă..." "Doamne și cum o să mă pot întoarce la tine !" " Îngerul pe care ți l-am pregătit o să-ti spună cum te vei putea întoarce la mine." S-a lăsat liniștea în ceruri... a sosit timpul ca bebelușul să plece în lume... dar a mai întrebat încet : "Doamne... cum se numește îngerul pe care mi l-ai pregătit ?"
,, Numele nu e important... dar tu ii vei spune MAMA.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor