vineri, 1 martie 2024

Dumnezeu să binecuvânteze toate mamele! Dumnezeu să binecuvânteze toate doamnele și domnișoarele! La Mulți Ani de 8 Martie!

MAMELOR, SUNTEȚI O BINECUVÂNTARE!

Să le binecuvânteze Dumnezeu pe toate mamele care au demnitatea să lase Viața să vină!

Domnul Dumnezeu să vă binecuvânteze întocmai și chiar mai mult împreună cu toate mamele credincioase și Domnul să mântuiască și pe toate celelalte.
Foarte frumoase urări și versuri reușite și pline de har. 

Multă pace, sănătate, har și binecuvântare!


Singura persoana care va avea intotdeauna incredere in mine, care va fi intotdeauna langa mine, care ma va iubi intotdeauna... intotdeauna e mama mea.Daca viata ta ar depinde de dragostea pe care ti-o port, ai fi nemuritoare.Iti multumesc ca ai suportat insuportabilul, ca ai facut ceva din nimic. La multi ani,mamicuta mea frumoasa.Te iubesc tare!

 Ion Creangă: „Așa era mama în vremea copilăriei mele, plină de minunății și îmi aduc aminte că brațele ei m-au legănat, când îi sugeam țâța cea dulce, și mă alinta în sânu-I, gângurind și, uitându-mă în ochi cu drag și sânge din sângele ei și carne din carnea ei am împrumutat și a vorbi de la dânsa am învățat”.

Ioan  Slavici: „Priveam întotdeauna în ochii ei și când voiam să fac ceva, eram stăpânit cu desăvârșire de sentimental, că acolo unde e mama nu mi se poate întâmpla niciun rău, fiindcă ea știe ce e bine pentru mine”.

Nicolae Grigorescu: „Cu acul ne-a crescut biata mamă. Și odată n-am auzit-o plângându-se, ori blestemând, ori vreo vorbă rea. S-a străduit sărăcuța și a învăţat singură să citească și să scrie, ca să ne poată învăța și pe noi puțină carte”.

Sfântul Paisie Aghioritul: „Mama îşi iubeşte copiii mai mult decât pe ea însăşi. Rămâne flămândă pentru a-şi hrăni copiii, dar simte o bucurie mai mare decât aceia. Copilaşii se hrănesc trupeşte, iar mama duhovniceşte. Aceia rămân cu gustul mâncării, în timp ce mama cu veselia duhovnicească”.

Fotografia mamei devine icoană. Fiecare dintre noi avem o fotografie, o poză, o ilustraţie sau o reproducere a chipului unei persoane dragi nouă. Iar chipul ne pune în legătură cu persoana pe care o reprezintă, ne ajută să ne ducem cu gândul la ea sau, mai curând, aduce persoana respectivă în faţa noastră, lângă noi, ne înlesneşte o întâlnire cu ea. Ne aduce aminte de mama, de tata, de bunici, de cei dragi ai noştri, care poate, din punct de vedere trupesc nu sunt aproape de noi. Noi le ducem dorul şi îi purtăm în amintirile frumoase, aruncându-ne cu drag privirea peste o fotografie.

Un soldat din marina britanică, îmbarcat, în 1941, pe vasul Royal Oak, a avut parte de un incident destul de neplăcut. Anglia lupta atunci pe mare împotriva forțelor italiene. Pe când vasul său naviga în Marea Mediterană, ostașului i-a căzut în apele învolburate una din bluzele costumului său. Era în timpul celui de-al Doilea Război Mondial, englezii tocmai se pregăteau de o confruntare armată. Soldatul a cerut permisiunea comandantului său pentru a-și recupera bluza, dar a fost refuzat. Cu toate acestea, el s-a aruncat în apă și s-a întors la bord cu ceea ce părea pierdut pentru totdeauna. A nesocoti dispoziția comandantului se pedepsește în armată cu câțiva ani buni de închisoare. Acest lucru l-a pre­tins și judecătorul care a cer­ce­tat cazul militarului indis­ciplinat. La proces a luat parte și generalul diviziei de marină, aflat pe vas. El l-a întrebat pe soldat cum de a putut săvârși o atare nebunie pentru o bluză care nu valora aproape nimic. Ostașul i-a răspuns:Nu pentru bluză am ignorat ordinul comandatului meu, ci pentru  fotografia mamei mele” – pe care a scos-o atunci din buzunarul bluzei şi pe care a arătat-o tuturor. În acest caz, replică generalul  „Cazul este clasat, inculpatul trebuie achitat”. Judecătorul a fost de acord și a scris în sentința sa: „Un fiu care-și pune viața în pericol pentru o fotografie a mamei sale va fi în stare să și-o sacrifice și pentru patria sa”.

Dragii mei, bucuraţi-vă dacă mama voastră mai este în viaţă. Nu există mame tinere sau mame bătrâne, mame frumoase sau mame urâte. Există doar mame! Mame care s-au sacrificat să ne crească, să ne educe şi să ne arate calea către Dumnezeu. Nopţile nedormite şi nenumăratele sacrificii poate şi-au pus amprenta pe chipul ei, însă acest lucru ar trebui să ne determine să o iubim mai mult şi să o preţuim. Dumnezeu să binecuvânteze toate mamele!

Mama mea trăieşte…o femeie simplă, cu defecte, calităţi, cu anii transformaţi în riduri inocente ce-i brăzdează fruntea…..cu ochi luminoşi ce-şi aţintesc privirea spre icoana  Născătoarei de Dumnezeu, rostind tăcut o rugăciune: „Maica Domnului, Tu care eşti mama tuturor, ai grijă te rog de copilul meu, ţine-l sub ocrotirea ta cea milostivă . Te rog Maică, te rog…!”

Apropiindu-mă de încheiere, aș spune că sunt mândru de mama mea, cu toate că nu este bogată, nici învăţată. Dar dacă e bun ceva din cele ce am spus spre a fi auzite sau citite de lume, e glasul tău mamă care a vorbit prin gura mea.

Închei cu versurile pe care Corneliu Vadim Tutor i le-a scris mamei sale în ziua când aceasta avea de trecut printr-o intervenție chirurgicală:

„Mulțumesc, iubită mamă, / Steaua mea din zori de zi!

Fără tine îmi este teamă / Că planeta s-ar răci.

Te-am secătuit de vlagă, / M-ai crescut, m-ai înflorit.

Pentru tine, mamă dragă,/ Soarele e-n asfințit.

 Mamă frumoasă, primul meu rai, / Fă o minune, te rog, mai stai!

Dulce lumină, ram de măslin, / Încă nu-i vremea, mai stai puțin!

 Lege tainică a firii, / Nu pleca fără să-mi lași

Zăcămintele iubirii, / Mamă, suflet uriaș,

Și secretul nemuririi, / Mamă, suflet uriaș!


"Există o ființă minunată față de care vom rămâne întotdeauna datori: mama." - Nikolai Alexeevich Ostrovsky 

Cateva citate frumoase despre mama…. Dumnezeu sa binecuvinteze toate mamele, in speciale pe acele mame care sufera enorm din cauza furtului suferit din partea unor state seculariste care nu mai cred in valoarea familiei asa cum a fost instituita de Dumnezeu…

,,Nici un om nu este sărac, care are o mamă divină. Tot ce sunt – sau ce sper să devin, îi datorez îngerului care a fost ,,Mama” (Abraham Lincoln).
,,Oh! Iubirea de mamă! Iubire ce niciodată nu se uită! Pâine minunată, ce Dumnzeu o împarte tuturor și o înmulțește! Hrana de care toți au parte în casa părintească! Pâine din care toți au partea lor și toți o au întreagă – oricâți copii ar avea o mamă” (Victor Hugo).
,,Multe minuni sunt în univers, dar capodopera creațiunii e tot inima unei mame” (Autor necunoscut).
,,Ruga mamei apără de orice primejdie, pe apă și pe uscat” (Autor necunoscut).
,,Cu excepția puterii Duhului Sfânt nu există pe pământ o altă putere mai mare decât a unei mame care se roagă. Mamele care s-au rugat au mutat mai mulți munți decât buldozerele” (Paul Black). 
,,Dați-mi o generație de mame creștine și garantez că în doisprezece luni voi schimba fața societății” (Lordul Shaftesbury).
,,Dacă ai fost binecuvântat cu o mamă bună, vei veneficia de asta tot restul zilelor” (Chuck Swindoll).
,,Când ne gândim la mulți bărbați sau femei cu o credință remarcabilă, vom descoperi că undeva în umbra anturajului lor este o influiență bună a unei mame care a avut o relație strânsă cu Dumnezeu” (Autor necunoscut).
,,În Ziua Judecății, Îngerul care înregistrează tot va ierta mult celui care poate spune: ,,Eu nu mi-am cunoscut niciodată mama!” (Autor necunoscut).
,,Cea mai curajoasă luptă din toate timpurile; Să-ți spun cum și când s-a dat? Pe hărțile lumii nu o vei găsi, a fost lupta dată de mamele oamenilor” (John Adams).
,,Bărbații sunt ceea ce mamele lor îi fac” (Coleridge).

,,Pentru o mamă, odată cu anii vine și suferința dar asta nu o face să iubească mai puțin” (Autor necunoscut).

,,Inima unei mame este un abis, în adâncul căruia se află pururea o iertare” (Gobseck).

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor