luni, 8 aprilie 2024

Ce faci tu când ar trebui să te rogi si nu te rogi? Ce faci cu viata ta?”.


 Mi-a spus unul când am întrebat: „Ce faci tu când ar trebui să te rogi si nu te rogi? Ce faci cu viata ta?”.

Şi a răspuns: „Imi construiesc viitorul”. Eu nu-s împotriva viitorului, dar sunt împotriva acelora care nu-şi împlinesc datoriile şi-şi fac vreme totuşi să se preocupe de viitor.
„L-am văzut pe Domnul stând pe un scaun înalt şi măreţ şi poalele hainelor Lui umpleau templul. Serafimi stăteau înaintea Lui, fiecare având câte şase aripi: cu două îşi acopereau feţele, cu două picioarele, iar cu două zburau şi strigau unul către altul zicând: «Sfânt, Sfânt, Sfânt este Domnul Savaot, plin este tot pământul de slava Lui»” (Isaia 6, 1-3).
"Războiul trupesc firesc se retrage cu postul, privegherea, rugăciunea, dar numai atunci când nu există mândrie."

- Sfântul Paisie Aghioritul

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor