miercuri, 2 octombrie 2024

Aşa suntem noi oamenii.

 

Uneori ne e dor de oameni, de locuri pe care le-am lăsat în urmă, de întâmplări care ne-au bucurat existența în cel mai frumos fel.
Alteori ne e dor de oameni pe care nu i-am avut niciodată, dar cărora le-am oferit un loc în suflet pentru totdeauna, sperând că la un moment dat să aibă curajul să şi-l ocupe cu aceeaşi dragoste cu care le-a fost dat.
Uneori ne e dor de frumos, de bunătate şi vorbe care să ne încălzească atunci când inima e îndurerată.
Alteori ne e dor de tot ce cândva ni se părea monoton şi lipsit de culoare, de o realitate devenită amintire. Şi ca tot ce e trecut, devenită parte din noi.
Uneori ne e dor de mirosuri, gusturi şi trăiri pe care probabil nu le vom mai regăsi niciodată.
Alteori ne e dor chiar de noi mai tineri, mai veseli, mai inocenți, mai plini de speranță şi dorință.
Aşa suntem noi oamenii. Trăim cu doruri, le visăm, le iubim, iar mai târziu le înlocuim cu altele.
Sau poate nu…

 Dacă mă întrebi dacă am nevoie de tine,
răspunsul este pentru totdeauna.
Dacă mă întrebi dacă te voi părăsi,
răspunsul nu este niciodată.
Dacă mă întrebi ce prețuiesc,
raspunsul esti tu.
Dacă mă întrebi dacă te iubesc,
raspunsul este eu.

În clipa în care am auzit prima mea poveste de dragoste
Am început să te caut, fără să știu
ce orb era asta.
Îndrăgostiții nu se întâlnesc în sfârșit undeva.
Sunt unul în celălalt tot timpul.Dacă mă întrebi dacă am nevoie de tine,
răspunsul este pentru totdeauna.
Dacă mă întrebi dacă te voi părăsi,
răspunsul nu este niciodată.
Dacă mă întrebi ce prețuiesc,
raspunsul esti tu.
Dacă mă întrebi dacă te iubesc,
raspunsul este eu.

În clipa în care am auzit prima mea poveste de dragoste
Am început să te caut, fără să știu
ce orb era asta.
Îndrăgostiții nu se întâlnesc în sfârșit undeva.
Sunt unul în celălalt tot timpul

Voi fi mereu ceea ce sunt; un amestec de „putere și curaj” de frici și melancolie, de dorință de a nu renunța, de îndrăzneală și speranță. Eu voi fi mereu; „acea fetiță care a crescut”, cu un basm în inimă. Fata aceea care a devenit femeie, care nu va înceta niciodată să iubească viața și iubirea! Întotdeauna, atâta timp cât are putere să respire....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor