vineri, 28 ianuarie 2022

Nu, nu este viclenie, și nici manipulare.

 "Nu vă formulați cererile în momentele de tensiune sau oboseală. 

Folosiți acele momente privilegiate, în care puteți obține orice aranjament. 

Nu, nu este viclenie, și nici manipulare. 

E ascultare. 

 Ascultarea nu e supunere oarbă, ci dăruire de sine, este trecere de la eros la agape. 

Adică, dacă în eros ies din mine, prin agape mă dăruiesc pe mine, mă jertfesc.

 Dacă prin iubirea eros ies către bărbatul meu, prin iubirea agape pun dulapul acolo unde vrea el, pentru că îmi mut atenția iubitoare de la dulap, la bărbat, la persoana lui și la nevoile lui! 

El, bărbatul meu, nu este vrăjmașul meu! 

El este antrenorul meu pe stadionul iubirii aceleia pe care ne-o cere Domnul: „Iubiți-vă așa cum v-am iubit Eu!”, adică jertfelnic, cu iubirea care nu e roabă impulsurilor și dorințelor egoiste, ci liberă pentru că vine de Sus, pentru că e dumnezeiască!" 

 

Maica Siluana Vlad



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor