luni, 2 mai 2022

😂😂

 O femeie a încercat să-i facă soțului testul suprem.

I-a scris o scrisoare în care i-a spus că s-a săturat de el si că l-a părăsit. A lăsat scrisoarea la vedere, apoi s-a ascuns sub patul de la dormitor.

Bărbatul a ajuns acasă, a citit scrisoarea, a scris ceva si a început să cânte si să danseze.

Si-a luat telefonul si a sunat pe cineva.

- Bună iubito! Tocmai îmi schimb hainele si vin la tine. Cât despre proasta cealaltă, s-a prins în sfârşit că îmi băteam joc de ea si a plecat. Am făcut o greşeală când m-am însurat cu ea. Îmi doresc să te fi întâlnit mai devreme. Ne vedem curând, iubito! a spus soțul femeii, apoi a părăsit camera.

Plângând femeia a ieşit de sub pat si a citit ce i-a scris soțul ei:

Ți se vedeau picioarele de sub pat, nebuno!

Mă duc după pâine... 😂😂


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor