vineri, 2 decembrie 2022

100 de afirmații pozitive pentru bani

100 de afirmații pozitive pentru bani
Banii vin la mine din toate părțile, în cantități crescânde, din multiple surse de venit.
Creez valoare și Universul mă recompensează.
Sunt un manager excelent al banilor.
Am o minte de milionar. Pe zi ce trece îmi cresc veniturile.
Sunt 100% responsabil pentru veniturile mele.
Eu fac banii, nu banii mă fac pe mine.
Sunt capabil să generez o mulțime de bani și să păstrez o mare cantitate din aceștia.
E ceva normal să am bani din plin.
În fiecare zi devin tot mai bun în ceea ce fac și astfel descopăr roadele abundenței.
Sunt recunoscător că am o abundență nelimitată în viața mea.
Sunt un magnet pentru abundența nesfârșită pe care o atrag cu atitudinea mea pozitivă.
Sunt binecuvântat că sunt abundent în sănătate și prosperitate.
Sunt acordat cu abundența succesului.
Sărbătoresc abundența a tot ce există în viața mea.
Viața este o binecuvântare frumoasă.
Sunt acordat cu Universul și fluxul său.
Totul se întâmplă spre binele meu cel mai înalt.
Caut îndrumarea lui Dumnezeu. El este mereu alături de mine.
Dumnezeu este grozav și toate planurile Sale sunt cele mai bune pentru mine.
Primesc tot ce vreau să am.
Sunt un magnet pentru succes.
Atrag în viața mea dragostea, sănătatea și succesul.
Îmi iau angajamentul și creez o cale potrivită pentru a-mi crește veniturile.
Sunt atât de încântat, deoarece toate visurile mele se împlinesc.
Lucrurile mărețe par să vină întotdeauna înaintea mea.
Sunt o persoană fericită.
Oportunitățile apar exact atunci când trebuie și întotdeauna.
Sunt plin de energie și viață.
Sunt un om bun. Merit să am succes, bani și fericire.
Mă iubesc pentru cine sunt.
Totul funcționează întotdeauna pentru mine.
Sunt foarte motivat și productiv.
Nu contează ce cred alții despre mine, pentru că știu cine sunt.
Sunt incredibil de recunoscător pentru tot succesul meu.
Folosesc gândirea pozitivă pentru a manifesta o viață pozitivă.
Aleg să gândesc pozitiv și să creez o viață minunată pentru mine.
Mi se pare ușor să reușesc în tot ceea ce fac.
Oamenii se uită la mine și se întreabă cum atrag atât de natural succesul.
Sunt atât de fericit și de recunoscător pentru viața mea.
Am o viață bogată!
Sunt atât de recunoscător pentru banii pe care îi am. Viața lucrează în favoarea mea.
Iubesc cine sunt și îmi iubesc viața.
Obiectivele și visurile mele devin întotdeauna realitate.
Mă pasionează să fiu constant mai bun și mai de succes.
Universul mă ajută întotdeauna să-mi ating obiectivele.
Visurile mele se concretizează în fața ochilor mei.
Bogăția Universului circulă în viața mea și curge spre mine în avalanșe de prosperitate.
Banii mă vor la fel de mult, exact așa cum și eu îi vreau pe ei. Apreciez banii.
Sunt foarte motivat și ambițios.
Mi se pare ușor să fiu optimist și să atrag cantități din ce în ce mai mari de bani.
Permit doar gânduri pozitive să-mi rămână în minte.
Sunt capabil să depășesc orice obstacole financiare care îmi ies în cale.
Bogăția este peste tot în jurul meu. Văd bogăția.
Sunt înconjurat de abundență.
Când mă duc după ceea vreau, ceea ce vreau vine la mine.
Mintea mea este un magnet pentru toate lucrurile bune.
Am succes în toate domeniile vieții mele.
Sunt recunoscător că sunt atât de sănătos, de fericit și că am succes.
Succesul îmi vine în mod natural.
Tot ceea ce fac rezultă, întotdeauna, într-un mare succes.
Nu pot da greș niciodată, pentru că tot ce se întâmplă contribuie la faptul că sunt și devin din ce în ce mai bun.
Semințele măreției mele stau în mintea și în inima mea.
Afirmațiile mele pentru succes dau întotdeauna roade.
Oamenii sunt inspirați de succesul meu. Atrag tot ceea ce vreau.
Am un succes incredibil.
Ceva extraordinar mă așteaptă astăzi. Este o zi fenomenală!
Chiar acum sunt exact cine vreau și unde vreau să fiu.
Oamenii sunt atrași de mine pentru că am întotdeauna succes.
Fac progres continuu în toate domeniile vieții.
Viața mea devine din ce în ce mai bună și mai prosperă financiar.
În fiecare zi mă apropii de obiectivele și de visurile mele.
Am voința și dorința de a atinge cote nelimitate de succes.
Pot și realizez tot ce îmi propun.
Merit să am succes.
Îmi exprim darurile și Universul mă recompensează.
Bogăția și succesul sunt normale pentru mine.
Sunt fericit, sănătos și bogat.
Merit să câștig mai mulți bani.
Văd fericire și succes oriunde merg.
Oriunde mă duc, creez bucurie, dragoste și succes.
Credințele mele îmi determină realitatea și sunt stăpânul credințelor mele.
Sunt o forță pentru schimbarea pozitivă.
Acțiunile mele crează prosperitate și abundență în mod constant.
Sunt demn de bogăția pe care o doresc.
Cu banii mei, contribui la schimbarea lumii în bine.
Am puterea de a-mi crea viața așa cum o doresc.
Pot muta munții cu mintea mea.
Cred profund că pot realiza orice.
Merit și am libertate financiară. Eu îmi creez libertatea financiară.
Viața mea este plină de abundență și prosperitate.
Întotdeauna am din plin tot ceea ce vreau. Prin gândurile mele, atrag ceea ce îmi doresc.
Știu ceea ce vreau și reușesc.
Primesc cu recunoștință și ofer cu generozitate.
Sunt destinat măreției.
Astăzi fac pași spre realizarea viselor mele.
Tot ce mi-aș putea dori sau aș avea nevoie există deja, așteaptă să vină la mine.
Mă simt împrospătat, entuziasmat și hotărât să excelez astăzi.
Sunt împăcat cu faptul că am sume mari de bani.
Gândurile și ideile mele sunt semințele succesului meu.
Cred că sunt destui bani pentru toată lumea.
Banii îmi permit să fiu cea mai bună versiune a mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor