joi, 24 august 2023

Cum să-ți schimbi gândirea dacă ești bolnav

 

Dacă te simți în stare și ai un moment în care nu mai simți durerea, poți începe să spui următoarea afirmație:
„Sunt sănătos/sănătoasă. Mă iubesc și pentru asta sunt recunoscător/recunoscătoare. Mulțumesc tuturor celulelor mele și organelor interne pentru că au activat starea mea de sănătate. Mulțumesc conștienței mele care vede, simte, aude, crede în vindecarea mea. Mulțumesc minții mele subconștiente pentru acceptarea a ceea ce văd, simt, aud, cred acum. Știu că eu mi-am creat această boală, de aceea încep să privesc diferit, să gândesc nu doar pozitiv, ci mai degrabă constructiv. Am să observ cum celulele mele se umplu de iubire și lumină, de sănătate, vitalitate, și cum punctul negru care este boala mea, dispare și pleacă acolo unde este nevoie de ea. Mulțumesc, mulțumesc, mulțumesc!”
Apoi, cu ochii minții vizualizează cum lumina îți acoperă întregul corp și te vitalizează și te întărește. Nu uita să mulțumești Creatorului pentru sănătatea ta!
Dacă încă simți starea de rău, ai putea să încerci și varianta a doua:
„Dragul meu subconștient, după cum știi, eu sunt stăpânul aici. Te rog să îmi activezi starea de sănătate. Vreau ca organul (numește organul bolnav) să fie sănătos. Mai mult decât atât, simt că deja este sănătos. (Vizualizezi starea de sănătate a organului). Simt cum iubirea radiază în mine și mă ajută să mă vindec. Simt că pot face orice, deoarece sunt un creator. De aceea, îți mulțumesc pentru colaborare. Amin!”
Când spui asta, este important să și simți că ceea ce spui este adevărat. Dacă la început nu simți, nu te da bătut. Încearcă de mai multe ori, până când subconștientul va accepta realitatea pe care o dorești. ”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor