joi, 21 septembrie 2023

Înger la somn pentru fiecare om!

 Am căutat în om iubire și am găsit răutate. Atunci am oferit din puținul iubirii mele acelui om. Mai târziu l-am întâlnit, înmulți-se iubirea și împărțea la toți pe care ii întâlnea! Iubirea este cel mai frumos sentiment dăruit de Dumnezeu omului. Fără iubire, omul nu poate simți fericirea duhovnicească! Fără iubire nu poți încununa nici una din celelalte virtuți! Izvorul iubirii este Dumnezeu! Iubește frumos și vei fi de folos! Iubește curat și vei fi un om minunat!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor