marți, 26 septembrie 2023

O poveste!

 O femeie foarte bolnavă a visat că Iisus ia dat să bea apă.Când s-a trezit dimineața, a fost din nou bine și s-a vindecat.Ea a văzut o bucată de hârtie lângă biroul ei pe care scria: „Iisus este adevăratul Dumnezeu viu”.

 Le-a povestit oamenilor ce i s-a întâmplat.

 Un ofițer a auzit povestea doamnei și a fost imediat promovat la serviciu.

 Un alt bărbat care a primit textul a retras imediat mesajul și a suferit pierderi grele timp de 13 zile.

 Vei vedea cum va face Isus minuni, eu cred pentru ca Dumnezeu exista... Amin!

 „Bună, sunt Iisus Hristos, știu că abia ai timp de mine... Te iubesc și te binecuvântez Sunt mereu cu tine Astăzi vreau ca acest mesaj să facă înconjurul lumii înainte de miezul nopții, te rog nu tăia. asta și te voi ajuta cu orice ai nevoie... Amin.

Trimite acest mesaj și dacă nu ai nevoie de Dumnezeu să-ți deschidă ușile, șterge-l...”

 Așa cum apa cade din cer, tot așa vor cădea asupra voastră cele mai frumoase binecuvântări din numele lui Isus

 (Ia 1 minut și trimite).  Repeta!  Iisuse, tu ești puterea mea. Te iubesc, am nevoie de tine, vindecă-mă și vindecă familia mea,transmite-o la 30 de oameni fără să-ti fie rușine că o faci!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor