duminică, 22 octombrie 2023

„Cea mai mare comoară este să poţi să fii fericit cu puţin. Pentru că puţinul nu îţi va lipsi niciodată!“

 Un suflet puternic este întărit de dureri,
un suflet slab – cu mângâieri.

 Eu sunt slăbiciunea și sărăcia, Dumnezeu este puterea mea.

Sf. Ioan de Kronstadt

 Doamne, dă-mi harul Tău, să Te am mereu în mine și să nu fiu fără Tine nici măcar un minut!
 
Sfântul Ioan de Kronstadt

 „Dacă în fiecare zi faci măcar o închinare înaintea Maicii Domnului, atunci ea nu se va retrage, te va lua sub protecția ei și te va conduce în Împărăția Cerurilor.”

protopop Grigori Dolbunov

Amintește-ți că în ceasul în care ești atacat de demoni, Domnul se uită și la tine: cum te încrezi în El?

Sf. Siluan Athonitul

 Pentru Dumnezeu, toate păcatele sunt ca pietricelele în mare. Nu există păcat care să depășească mila Lui.

Sfântul Gavriil (Urgebadze)

 "Doamne, unde eşti Tu când eu uit de Tine? În ce colţ al inimii mele stai pândind întoarcerea mea? Cu ce ochi priveşti la inima mea atunci când rătăceşte? Seara, când rugăciunea nu mi-e rugăciune,... ce răspunzi Tu, Doamne, ne-rugăciunii mele? Şi când iubirea mea nu e iubire,... cum iubeşti Tu, Iubite, inima mea? Iar când cântarea mea adusă Ţie nu e cântare,... ce-i cânţi Tu, Bunule, inimii mele?
Uneori, înecându-mă în trufia mea, cu ruşine Te zăresc aşteptând plecarea frunţii mele. Şi mă doare dulce smerenia Ta şi mi-e greu să-Ţi înţeleg răbdarea.
Alteori, în mijlocul ne-vieţii mele, oprindu-mă în loc, aud paşii Tăi, călcând uşor, străbătând cărările inimii mele. Şi-atât de scurtă e clipa în care Te aud... şi-apoi mă cufund iar în nepăsarea mea. Dar locul în care ai călcat poartă cu durere urma tălpilor Tale. Şi blândeţea cu care ai călcat mă doare ... că n-am cu ce-i răspunde. Şi curăţia Ta, ca pe o rană o port pe inimă ... că n-am cu ce o lăuda, că nimic din ce am nu-i seamănă.
Doamne, unde e dorul meu când nu e lângă Tine?
Unde eşti Tu când eu uit de Tine, Doamne?
În ce colţ al inimii mele stai pândind întoarcerea mea?

Mulțumesc, Doamne,
Îndelung răbdării Tale!" 🙏🏻
Pe drum pierdut..

Nimeni nu vrea suferință, dar toți alergăm spre ea, oare e-un blestem al nostru, să ne facem viața grea!?

Nu e un blestem anume, e doar drumul rătăcit, însoțit de nepăsare, ce ne împinge spre sfârșit.

Este ura, ce distruge, este vorba cea deșartă, este lăcomia care, în spre boală ea ne poartă.

Mai apoi e răutatea, bîrfa si invidia, ce ne fură în taină, tihna, linistea.

Apoi crima mamei, cu prunc nenăscut..și astfel greul vieții are început.

Desfrânarea cică, azi, normalitate, dar distruge vieti, fără doar și poate..

Slugă este omul, chiar de-i împărat, cănd e plin de patimi, si-i împovărat.

Și e slugă rea, pentru trupul său, că îl duce la moarte, dîndu-i ce e rău.

Conștiințe moarte, fără Dumnezeu, dar plini de mândria, care duce în…
Bună dimineața, Doamne! 🌞

Orice zi este o chemare nouă. Ce voiești, Doamne, să facem astăzi?

Întoarce-ne, Doamne, inimile spre adevăr și bucurie. 🙏
Doamne ajută!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor