joi, 29 februarie 2024

„Doamne, comoara mea! Tu ești fericirea mea...Tu ești pacea mea...Eu mă predau voinței Tale!

 „Aveţi un ban? Cumpăraţi cerul! Nu aveţi bani? Dăruiţi un pahar cu apă, o pâine şi veţi primi Raiul. Daţi lucruri pieritoare şi veţi primi fericirea veşnică. Miluiţi pe cel sărac şi chiar dacă veţi tăcea la Judecată, o mie de guri vă vor lua apărarea”.
                              Sfântul Ioan Gură de Aur

Cum să trăim maică? In astfel de timp unde sunt doar ispite de jur împrejur!

Scoală-te din pat și vino la Domnul: „Doamne Iisuse Hristoase Dumnezeul nostru, miluiește-ne pe noi!” Și cere totul, unde să mergi și de ce ai nevoie. Altfel, vrăjmașul te va conduce. Când treci dincolo de prag - sunt șapte drumuri, și ai nevoie de unul... Și taci... Și ține rugăciunea: „Doamne, comoara mea! Tu ești fericirea mea...Tu ești pacea mea...Eu mă predau voinței Tale!

☦Schimonahia Sepphora Shnyakina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor