sâmbătă, 30 martie 2024

Ortodox, dar la Biserică nu vin.


Ortodox, dar la Biserică nu vin.
Ortodox, dar niciodată nu mi-am mărturisit păcatele.
Ortodox, dar niciodată nu m-am împărtășit.
Ortodox, dar post niciodată nu am ținut.
Ortodox, dar Cruce nu știu/nu vreau să-mi fac.
Ortodox, dar dimineața și seara nu mă rog.
Ortodox, dar mai practic și alte credințe.
Ortodox, dar de preot fug.
Ortodox, dar credința nu mă interesează.
Ortodox, dar viața nu reflectă asta.
Mor....dau ochii cu Dumnezeu și mă bat în piept și strig : ,,Doamne am fost Ortodox !"

Trăiește ceea ce crezi! Altfel ești ortodox doar cu numele, nu și cu inima.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor