vineri, 10 februarie 2023

De ce-urile nu există la cei care Il cunosc pe Dumnezeu!

Cand începi să-l cunosti pe Dumnezeu, parca te trezesti după un somn lung...si viața trăită fără El, ti se pare că a fost cel mai urât vis.

De ce-urile nu există la cei care Il cunosc pe Dumnezeu!
După ce am citit cartea, "Despre durerile oamenilor " a părintelui Arsenie Boca, nu m-am mai intrebat niciodată de ce copilul meu a făcut diabet zaharat la 11 ani!
M-am uitat la mine, la greșelile făcute, la nepăsarea în care am trăit, față de Dumnezeu, la viața fără Dumnezeu, de până atunci...și am găsit răspuns!
Când facem doar voia noastră, fără să ne pese de poruncile Lui, să ne asumăm!!!
Dumnezeu îngăduie să cădem în durerile aduse de propriile fapte,  ca să ne apropiem de El, ca să nu Il pierdem, căci la bine nu ne pasă!
Cînd  stăm departe de El, nu înțelegem nimic din viață...iar pentru frustrările, durerile și neputințe proprii, dăm vina mereu pe alții, pe Dumnezeu!
Uitati-vă în jur.. și găsiți răspunsuri!
Degradarea umană, de azi, în care Dumnezeu nu mai poate sta.. aduce urgia peste noi...si e vizibil, în rest numai de bine!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor