miercuri, 31 mai 2023

Doamne, vreau să Te iubesc!”, ”Doamne, vreau să văd Fața Ta!”, ”Doamne, ajută-mă să simt cât de bun ești!”


„Doamne, vreau să Te iubesc!”, ”Doamne, vreau să văd Fața Ta!”, ”Doamne, ajută-mă să simt cât de bun ești!”

     „Aceste trei rugăciuni scurte e bine să le spui în fiecare zi! Mult bine îţi vor aduce! Fac minuni!
Spune trei rugăciuni scurte, zilnic. Și te vei hrăni mai mult mai târziu...
Spune doar atât:
...☆”Doamne, vreau să gust și să văd cât de bun ești... Hrănește-mă!” Și o va face.
...☆ încearcă sa faci acestă rugăciune din inimă:
"Doamne, vreau să văd Fața Ta!”... El îți va spune: ”Uită-te în jurul tău, aici sunt”. Și ți se va schimba inima.
...☆”Doamne, învață-mă să iubesc!”...Și apoi ia mintea ta și așaz-o întru Domnul. ”Umple-mă, Doamne, nu Te vreau decât pe Tine! Pentru că nu este nimic în afară de Tine. Și eu sunt nimic fără Tine.” Aceasta este rugăciunea.
Dar indiferent de cum ne rugăm sau de cât ne rugăm, să ne rugăm din adâncul inimii.”
(Din Schiarhimandritul Ioachim Parr, Convorbire la Mănăstirea Optina din Rusia)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor