luni, 21 august 2023

 Putem recunoaste gradul de evolutie al unei fiintei dupa intensitatea luminii pe care aceasta o emana. Aceasta lumina nu este vizibila in planul fizic, dar o simtim in privire, in expresia fetei, in armonia gesturilor. Ea nu depinde nici de facultatile intelectuale, nici de educatie, ea este o manifestare a vietii divine din om, si aceasta este lumina pe care el trebuie sa o caute fara a fi vreodata multumit. ~ Peter Deunov


Bucura-te de tot ceea ce alegi sa faci. Dacă nu-ți place, poți alege in orice clipa sa faci o schimbare. De îndată ce ai înlocuit gândurile negative cu unele pozitive, toate lucrurile vor începe sa se schimbe si sa devina din ce in ce mai bune.

💖 Tu aduci bucurie inimii tale cu lucrurile pe care alegi astăzi sa le faci? Inainte de a ne naste sufletul nostru alege ceea ce doreste sa experimenteze in aceasta viata umana.
Inca inainte de a ne naste noi stabilim un Program/Plan de viata ce cuprinde principalele evenimente/ situatii prin care vom trece, astfel incat sa experimentam ceea ce sufletul nostru isi doreste. Este ca un fel de “harta” a vietii noastre. Si in functie de punctul in care suntem, se activeaza diverse “secvente” din Planul sufletului nostru.  
  Astfel, o secventa se activeaza atunci cand ne nastem, alta se activeaza cand ne trezim spiritual, alta se activeaza cand ne casatorim, alta se activeaza daca avem o boala care ne marcheaza viata, etc. Este ca un joc video: cand ajungi la un anumit nivel/ punctaj, treci la nivelul urmator al jocului.
  Tot inainte de a ne naste noi am stabilit de comun acord cu alte suflete ca acestea sa joace un rol in viata noastra si sa ne ajute sa experimentam ceea ce sufletul nostru isi doreste. Asadar, un suflet care te iubeste neconditionat si pe care sufletul tau il iubeste neconditionat accepta sa apara la un moment dat in viata ta umana - sa fiti atrasi magnetic unul de celalalt - si sa te ajute sa inveti o anumita lectie.
  Oamenii pe care ii intalniti in viata voastra, cei de care va apropiati, nu apar intamplator si nu ii primiti in viata voastra intamplator: este vorba despre energii, va atrageti magnetic unul pe celalalt, pentru ca aveti de trait niste experiente impreuna – experiente deja stabilite la nivel de suflet. Daca nu exista o atractie magnetica intre voi nu va veti intalni si nu va veti apropia niciodata.
Asadar, daca au existat/ exista niste oameni pe care i-ati primit in viata voastra la un moment dat, asta s-a intamplat pentru ca intre voi au existat niste acorduri la nivel de suflet, aveati ceva de invatat unul de la altul, ati fost atrasi magnetic unul de altul.
  Si uneori, un suflet care iti iubeste sufletul neconditionat a acceptat sa intre in viata ta si sa joace rolul unui om care te raneste foarte tare, astfel incat tu sa poti invata lectia pe care sufletul tau a dorit sa o invete in aceasta viata." (Amanda Lorence) Acum Aleg sa MA IERT!
Mă iert pentru că m-am lăsat pe ultimul loc de o infinitate de ori.
Mă iert pentru că nu am timp pentru mine.
Mă iert pentru că m-am făcut bucăți pentru a-i completa pe alții.
Mă iert pentru că n-am ținut cont de mine și m-am lovit de același obstacol de o mulțime de ori.
Mă iert pentru că am tăcut.
Mă iert pentru că am confundat resemnarea cu toleranța.
Mă iert pentru că m-am mințit.
Mă iert pentru că nu m-am privit în oglindă mai des.
Mă iert pentru că nu sunt mai amabilă cu mine însămi.
Mă iert pentru că nu am răbdare si nici constanță.
Mă iert pentru că nu mă încadrez într-un tipar.
Mă iert pentru că nu îmi permit multe lucruri.
Mă iert pentru că nu mă bucur de atât de multe lucruri.
Mă iert pentru că nu am valorat momentele ce merită bucuria de a trăi. ” - Martha Tania
💙 Bucură-te de armonia acestei m

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor