duminică, 25 februarie 2024

Grijile reprezintă un dezastru

 Grijile reprezintă un dezastru pentru viața spirituală. Ele sunt otrava care încet ucide omul. Ne distrug nu doar viața spirituală, dar, și pe cea lumească, inclusiv relațiile dintre oameni.
     Ați observat cum se destramă familiile în ziua de astăzi? Și care este motivul? „Nu am timp!” Tatăl cufundat în gândurile proprii. Mama, de asemenea, meditează la o sumedenie de alte probleme. Cum acești oameni să comunice între ei?

Mereu auzi : «Nu acum! Am de lucru!»
Se apropie copilul să vorbească cu mama:
— Mamă, vreau să-ți spun ceva!
Lasă-mă în pace, nu vezi că am de lucru!
— Dar când nu vei mai fi ocupată?Și e normal să se întrebe: «Când nu vei mai avea de lucru, când vei avea timp și pentru mine?»

Griji, griji și numai griji care ne distrug. Iar în rezultat rămâi cu nimic…Omul duhovnicesc trebuie să cunoască măsura. Stabilește-ți această măsură. Învață-te să spui: ajunge! Ajunge pentru ziua de azi! Nu mai continua, oprește-te. Ai venit acasă – stinge telefonul, lasă toate grijile la o parte – acum ești acasă, acordă timpul cuvenit familiei, ție însăți și lui Dumnezeu.

Mitropolitul Atanasie de Limassol


"ORTODOCȘII NU AU DE CE SĂ SE TEAMĂ".



"Domnul va îngădui suferința pentru distrugerea celor răi și pentru cei care luptă împotriva lui Dumnezeu  - toți cei care au provocat tulburările actuale, au vărsat murdărie și au infectat oamenii. Domnul va permite ca ei, cu mințile orbite, să se distrugă unii pe alții. Vor fi multe victime și sânge. Dar credincioșii nu trebuie să se teamă, deși vor fi zile dureroase pentru ei. Vor fi atâtea necazuri cât va îngădui Domnul pentru curățire. Nu trebuie să fiți îngroziți de asta. Apoi va fi un val de renaștere în Rusia și în întreaga lume. Dumnezeu îi va acoperi pe ai săi. Oamenii se vor întoarce la Dumnezeu.

Vor fi războaie și vom avea mari necazuri. Acum evreii au preluat puterea în întreaga lume, iar scopul lor este să distrugă creștinismul. Mânia lui Dumnezeu va fi de așa natură încât toți dușmanii tainici ai Ortodoxiei vor fi distruși. Mânia lui Dumnezeu va fi  trimisă special în acest scop, pentru a-i distruge..."...

☦Starețul Iosif Vatopedinul


 Nu te teme și nu te îngrijora! Ți-am pregătit cale și merinde de drum fiul meu,Taina Spovedaniei și Sfânta Împărtășanie te vor feri de îndârjirea și viclenia vrăjmașilor tăi.
 Tu spovedește te des, fă pocăință și mănâncă Trupul și Sângele Meu, să te întărești în lupta aceasta, din care vei ieși biruitor, pentru că Eu sunt cu tine! Aruncă haina cea veche și ponosită a patimilor, cercetează cu cugetul tău toate simțurile tale, și taie adânc în rănile nepurtarii de grijă, a delăsării și rupe vălul minciunii cu care ai fost învăluit. Întoarce te la Mine, deschide-ti porțile inimii, înțelepțește te și crede ceea ce ți-am lăsat scris.

Vin-o fiul meu, e timpul să lași mirajul lumii unde minciunile sunt drumul morții, caută Cuvântul Meu, care este Adevăr, acesta este drumul drept către Mine. Timpul e puțin, nu zăbovi, vițelul cel gras te așteaptă și haina frumos țesută a veșniciei și inelul slavei la care ai renunțat fiul meu, sunt aici, în curțile Mele pregătite pentru tine!

Nu zăbovi, lasă lumea să își crească porcii săi, vin-o in Casa Mea unde loc de cinste te așteaptă. Fiecare zi în care stai departe, mâhnire îmi aduce și întristare și teama că te pot pierde pe vecie.

 Adu-ti aminte de Mine fiule, întoarce te cât mai e vreme. Nu rămâne între tâlhari, brațele mele te așteaptă, pune început bun acum, călătoriei tale și întoarce te în iubirea și purtarea de grijă a Tatălui tău. Ridică te și nu întârzia, cel ce te ține în cădere își va cere plata, iar tu ești gol și desculț, nu te pune chezășie roșcovelor, rupe lanțul robiei slăbiciunilor, scutură te de noroiul sărăciei păcatelor, adu-ti aminte că ești fiu de Împărat puternic și bogat a cărui împărăție este veșnică!

Acum fiul meu, acum când auzi acestea nu te depărta, ci întoarce pașii Tăi către Cuvântul Adevărului și găsește drumul către casă. Bucuria și iubirea mea te vor călăuzi să nu se împiedice piciorul tău și să nu slăbească puterea ta. Cu tine sunt până în sfârșit, și când voi pune inel pe degetul tău, de nimic nicicând nu te vei mai teme și nimic nu-ți va lipsi.

Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor