sâmbătă, 28 mai 2022

SECRETUL POVESTEA SARUTULUI ❤




"Era o dată un băiețel care, când mergea la şcoală ținea pumnul de la mâna stângă închis. Când îl asculta învățătoarea se ridica, răspundea, ținîndu - si pumnul tot închis, scria cu dreapta.

Într - o zi pentru a face pe placul celorlalți elevi ,învățătoarea îl întrebă de ce stă aşa. Băiețelul nu voia să răspundă, dar la insistențele învățătoarei si mai ales pentru a-si mulțumi colegii de clasă s-a hotărât să -și dezvăluie secretul.

-În fiecare zi când plec la şcoală mama îmi dă în palma stângă un sărut iar apoi închizându-mi mâna îmi spune zâmbind :

<<Puiule, acesta este darul meu pentru tine!>>

De aceea țin mereu pumnul închis, înăuntru se află sărutul mamei mele!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor