vineri, 16 septembrie 2022

DIALOG

– Doamne, da-Te jos de pe Cruce… Vreau sa vorbim! – Vorbeste-Mi, Eu te aud. – Dar eu vreau sa plang pe umarul Tau. – Plangi la picioarele Mele. – Dar eu astept sa-mi stergi lacrimile…Tu niciodata nu mi le stergi… – Lacrimile sunt date pentru a fi simtite, nu pentru a fi sterse… – Stii uneori ma apuca un dor de Tine…si n-am cum sa-l sting. Ma usuc de dor si nu-l pot ogoi! – E bine sa-ti fie dor. Ti se face dor doar de cei pe care ii iubesti… – Stii, eu am obosit. Viata e grea! – Si Eu am obosit, oamenii sunt rai… – Eu vreau sa fiu fericit… – Fii! Eu ti-am spus care sunt Fericirile… – Eu vreau sa fiu bun! – Fii! Buni sunt cei care iubesc… – Eu vreau sa iubesc! – Iubeste! Iubesc cei care iarta! – Eu vreau…. – Nu mai vrea…Fii! – Uneori Te departezi de mine si eu Te caut! – Ma departez ca sa-Mi simti lipsa…si sa Ma cauti. – Uneori nu pot sa ma rog…. – Nu te ruga…Vorbeste-Mi! – Dar Tu ma auzi…? – Iti si raspund… Tu Ma auzi? – Uneori nu stiu cine sunt… – Esti cine te-am plamadit Eu sa fii… – Uneori nu stiu ce vreau… – Nu mai vrea… Daruieste.. – Uneori nu stiu unde merg.. – Opreste-te si stai… uita-te in jur! – Tu ai un raspuns la toate.. – Tu ai intrebari despre toate… – Stii, uneori e intuneric in sufletul meu. – Aprinde o lumanare sa se faca lumina. – Dar unele zile sunt rele. – Dar unele clipe sunt pline de fericire si pentru acele clipe merita sa traiesti! – Maine va fi o zi mai buna? – Nu te intreba cum va fi maine nici daca va fi maine… Trebuie sa te ridici Azi! – Bine…Dar sa nu ma lasi, Doamne! Sa nu ma lasi! – Nu! Nici tu sa nu Ma lasi… – Esti tot timpul cu mine?… – Da! Sunt tot timpul cu tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor