joi, 15 septembrie 2022

RUGĂCIUNEA SFINTEI CRUCI...

 RUGĂCIUNEA SFINTEI CRUCI...

Cruce Sfântă, armă dulce
Să-mi ajuţi pe unde m-oi duce.
Cruce Sfântă, luminoasă
Să-mi ajuţi când plec de acasă.
Cruce tu să străluceşti
De dușmani să mă ferești
Cruce tu mă însoţeşti
Ce e sfânt să-mi făureşti.
Cruce în a ta credinţă
Eu să fiu cu biruinţă.
Cruce Dreaptă, lucitoare
Să mă ierţi în sărbătoare.
Cruce cu lumina ta
Tu să-mi iei durerea mea.
Cruce tu să străluceşti
Inima să-mi veseleşti.
Cruce cu a ta lumină
Sufletul meu îmi alină.
Cruce Sfântă, Cruce Dreaptă
Bucurie îmi arată.
Cruce tu mă însoţeşte
Şi de cei răi mă păzeşte.
Cruce intră-n sufletul meu
Să ajung la Dumnezeu.
Amin!🙏❤✝️


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor