miercuri, 22 februarie 2023

Rugăciune de ajutor la Icoana Maicii Domnului


Rugăciune de ajutor la Icoana Maicii Domnului

🙏🙏Preasfântă Maică și Fecioară, Maria, Mamă Născătoare de Dumnezeu, ștind marea ta grijă pentru cei ce te caută în necazuri și nevoi te rog, Preacurată, vezi necazurile și neputințele mele, și nu mă lăsa să fiu biruit de ele.
Știu dragostea pe care o arăți neamului creștinesc, știu că nimeni nu pleacă de la tine rusinați!
De aceea am îndrăznit eu nevrednicul (numele) să cer ajutorul tău cel sfânt!
De multe ori te-ai arătat în chip minunat și ai dăruit vindecare celor ce vin la tine smeriți în lacrimi și în rugăciuni și îți cer ajitorul în mijlocirea ta la Fiul tău Hristos .
Ajută-mă și pe mine nevrednicul robul tău! (numele)
Maică Preasfântă, acoperă-mă cu sfântul tău acoperământ, fereste-mă și mă ocrotește de răutatea celor răi, păzește-mi casa copiii și familia de necazuri și boli!
Te cinstim și te mărim împreună cu toți îngerii și sfinții, în toate zilele vieții noastre!
🙏 Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor