vineri, 15 septembrie 2023

Tu aduci bucurie inimii tale cu lucrurile pe care alegi astăzi sa le faci

 Azi, am înțeles, că important este să te trezești știind că ești sănătos, am înțeles că fiecare dimineață e un dar ceresc, că pentru oamenii dragi trebuie să-mi fac mai mult timp să-i iubesc, că mâine nu există încă, am înțeles că atunci când îţi aminteşti trecutul și nu mai doare înseamnă că ești vindecat, am înțeles că trebuie să-mi fac timp și pentru mine, am înțeles că viața trece prea repede dar că depinde de mine cum trece, am înțeles că fericirea e un lucru mic dar cu o însemnătate mare și am înțeles că în viață nu primești întotdeauna tot ce vrei dar pentru tot ce primeşti trebuie să fii recunoscător!
🌹 Tu aduci bucurie inimii tale cu lucrurile pe care alegi astăzi sa le faci?
🌼 Bucură-Te De Pace și Liniște Sufletească !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor