marți, 5 martie 2024

Se spune că oameni distruși


 

Se spune că oameni distruși,
Nimeni nu ajută.
Nimeni nu se ridică.
"MINCIUNĂ"
Am văzut, cu ochii mei, oameni frânți capabili să te ridice din pat. Oameni, împovărați de tristețe, oferindu-vă trimiterea necesară pentru a vă încuraja spre ceea ce ei nu sunt în stare încă.
Oamenii răniți iubesc diferit.
Are grijă de tine diferit.
Se uită la tine diferit.
Ei știu cum e să fii străpuns de suferință și apoi te mângâie pe spate ca să nu stai în calea mea.
Oamenii care nu sunt fericiți nu știu să fie fericiți. Dar acea persoană este prima care își pune tricoul și se oprește din ceea ce face, îți bate la ușă când știe prin ce treci.
Oamenii care nu sunt fericiți nu frâng inimi. Resentimentele o fac.
Invidia. Egoism. Minciuna.
Cel care nu este în stare să împartă ceea ce are, de frica de a avea mai puțin decât ceea ce îți lipsește ție.
Asta chiar rupe viețile altora.
Oamenii răniți nu vă deranjaza. Acei oameni au învățat să iubească din propria lor goliciune, folosindu-se uneori de puterea pe care o dau doar pentru a te împiedica infrangi oamenii care au trebuit să-mi lingă propriile răni, care au știut să mă legăne să mă odihnesc și mi-au putut mângâia sufletul doar cu prezența lor. Le-am luat.
I-am văzut. Am fost. Și din când în când, eu sunt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor