vineri, 31 mai 2024

Frumusetea mea cea mai intima...

 

Frumusetea mea cea mai intima...
  "M-am uitat în oglindă și am descoperit că am multe riduri în jurul ochilor, în jurul gurii, pe frunte. Și nu m-am întristat nicidecum, pentru că știu că ele îmi aparțin, mi le-a săpat timpul cu migală ...
  Am riduri pentru că am avut prieteni cu care am râs, am râs mult, până la lacrimi.
Și am cunoscut dragostea, care mi-a făcut ochii să plângă de bucurie.
  Am riduri pentru că am avut copii și am fost îngrijorată de ei încă de la concepție până la naștere, apoi nopți întregi nedormite.
Am riduri și zâmbesc acum la fiecare dintre noile lor descoperiri și la fericirea care mi-o aduc pe chip când îi văd.
Și am riduri pentru că am plâns.
  Am plâns pentru oamenii pe care i-am iubit, care au dispărut, pentru scurt timp, sau pentru totdeauna sau fără să știu de ce.
Am plâns de bucurie sau de tristețe pentru proiecte care mi-au reușit sau care au eșuat.
  Am plâns din cauza febrei copiilor, am plâns pentru durerea lor, și aș fi preferat să iau eu asupra mea toată suferința lor.
Am riduri pentru că am văzut locuri minunate, noi, care m-au făcut să rămân cu gura căscată, cu ochii uimiți de placere și să vars o lacrimă pentru momentul trăit.
În fiecare șanț de pe fața mea, pe corpul meu, istoria mea este ascunsă, emoțiile pe care le-am trăit, frumusețea mea cea mai intimă și, dacă anulez acest lucru, m-aș anula pe mine ca ființă.
Fiecare rid este o anecdotă a vieții mele, un ritm al inimii mele, este albumul foto al celor mai importante amintiri ale mele, iar pentru asta imi spun astăzi că mă iubesc și mă accept așa cum sunt total și profund.
Iubiți-vă corpul și acceptati transformările!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor