miercuri, 10 iulie 2024

Bem cafeaua dulce - amară, mângâiați de blândul soare . Fiecare zi trăită e o mare sărbătoare.


 "-Am îmbătrânit, Ioane !
-Am îmbătrânit, Marie !
Dar privim zorii de ziuă cu aceeaşi bucurie.
Bem cafeaua dulce - amară, mângâiați de blândul soare .
Fiecare zi trăită e o mare sărbătoare.
-Am îmbătrânit, Ioane !
-Am îmbătrânit, Mărie !
Dar gustăm cu bucurie din aceeași farfurfurie ,
Din pahare cristaline, bem acelaşi vin pelin.
Si zâmbim, când după ploaie ,vedem iar cerul senin .
Ne trezim în miez de noapte si de-a valma povestim :
Ce-am trăit în tinerețe, ce trăim si ce simțim.
Ne-ascultăm vorbele calde ,chiar dacă de le -am mai repetat,
Pentru visuri ,pentru planuri ,avem timp nelimitat .
Nu avem averi si ranguri,cu ce-avem ne mulțumim
Cel mai mult fiii ,nepoții si iubirea prețuim.
Clipele cu ei la masă, sunt izvor de fericire ,
Clipele cu ei în brațe -cea mai scumpă amintire.
-Am îmbătrânit, Ioane !
-Am îmbătrânit, Marie !
Nu vedem la fel de clare ,literele pe hârtie,
Radioul nu se-aude ,uneori ,la fel de tare ,
Numai stăm la fel de bine si de sigur pe picioare...
Însă ştim că împreună viața -i o binecuvântare ,
Coborând pe panta vieții, timpului îi dăm valoare.
Cu încredere, răbdare, noi trăim armonios ,
Avem riduri,plete albe ,dar îmbătrânim frumos !
-Am îmbătrânit, Ioane !
-Am îmbătrânit,Marie !
Si,la margine de timpuri ,ne-nchinăm pe la icoane ,
Ne rugăm Domnului nostru ,sănătoși sa ne mai țină
Si,la vreme,împreună să plecăm înspre lumină.
-Am îmbătrânit ,Ioane !
-Am îmbătrânit, Marie !
Tinerețea e o stare ,n-o trăim o veșnicie,
Dar o-nchidem ca pe-o carte si în inimi si în gând,
Nimenea nu ne oprește, s-o deschidem când si când !"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor