vineri, 4 octombrie 2024

Rugăciune de întărire

 


rugaciune

Doamne, dă-mi putere să primesc cu suflet liniștit tot ce-mi va aduce ziua de mâine
Dă-mi puterea să mă las cu totul în voia Ta cea sfânta și în fiecare clipă stai în preajma mea și mă întărește.
Orice veste va aduce ziua de mâine, bună sau rea, învață-mă să o primesc cu inima împacată și cu credința neclintită că voința ta stă deasupra tuturor.
Fie ca, în tot ceea ce fac și spun, voia Ta să îmi stăpâneasca cugetul și simțirea. Iar când asupra mea vor veni împrejurări neașteptate, ajută-mă să le împlinesc după voia Ta.
Dă-mi puterea să lucrez cu tărie și înțelepciune, fără să stânjenesc sau să amărăsc pe aproapele meu.
Ajută-mă, Doamne, să pot duce povară zilei de mâine cu toate câte le va aduce ea.
Strunește-mi voința și învață-mă să mă rog, să sper, să cred, să îndur, să iubesc și să iert.
Iar când mă rog, fie că Tu însuți să fii cel ce se roagă în mine.
Amin.

 

Rugăciune pentru pace și liniște sufletească. 


:
„Doamne, daruiește-mi să primesc cu liniște sufletească tot ce-mi va aduce ziua de azi!
Învrednicește-mă să mă dau întru totul Sfintei voii Tale!
În tot ceasul astăzi, povățuiește-mă și în toate mă sprijinește!
Oricare vor fi veștile pe care le voi primi în timpul zilei, învață-mă să le primesc cu sufletul liniștit și întărit în credința că peste toate este Sfânta voia Ta!
În toate faptele și cuvintele mele Tu călăuzește-mi gândurile și simțirile!
În toate întâmplările neașteptate, nu mă lăsa să uit că totul vine de la Tine!
Învață-mă să fiu deschis și înțelept cu fiecare dintre mădularele familiei mele duhovnicești, pe nimeni amărând, pe nimeni întristând!
Doamne, dă-mi putere să port osteneala zilei de astăzi și toate întâmplarile din vremea ei!
Călăuzește-mi voia și învață-mă să mă rog, să nădăjduiesc, să cred, să iubesc, să rabd și să iert!”

Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor