In perioada 30 mai - 2 iunie, Romexpo a organizat patru manifestari de referinta: TIBCO - Targul international de bunuri de larg consum si Bio Life & Style - Expozitia pentru o viata verde, Antique Market II - Targul de obiecte de arta si antichitati si Expo Funerare - Salonul pentru servicii funerare. Evenimentele s-au desfasurat concomitent cu Bookfest - Salonul International de Carte - un concept al industriei editoriale cu o vizibilitate considerabila in randul vizitatorilor Centrului Expozitional Romexpo.
Timp de patru zile, in Pavilionul B1 al Romexpo, numerosi vizitatori au avut ocazia de a testa, proba si achizitiona produse la preturi speciale si au participat la o serie de activitati conexe de interes.
TIBCO a reunit companii din Romania si din strainatate care si-au prezentat cele mai recente produse si servicii de pe piata bunurilor de larg consum si au contribuit la identificarea tendintelor din acest sector. Expozantii au venit cu articole de calitate superioara, la preturi de producator: textile si tesaturi decorative, haine şi accesorii vestimentare, preparate culinare, electrice si electronice, dar si multe creatii hand-made.
Detalii suplimentare despre editia viitoare se gasesc pe www.tibco.ro.
Prin intermediul Bio Life & Style, Romexpo a promovat importanta unui stil de viata sanatos pentru adulti si copii, aducand in prim plan factorii care influenteaza starea de sanatate a fiecarui individ. In cadrul expozitiei, vizitatorii au primit sfaturi utile de la specialistii din domeniu, au invatat cum sa-si imbunatateasca sanatatea si calitatea vietii si au beneficiat de oferte speciale la produse naturiste, cosmetice si de curatenie, carti de specialitate, produse hand-made si multe altele. In plus, pe durata celor cateva zile de manifestare, publicul a participat si la activitatile conexe organizate in scop educativ, pe teme precum: alimentatia gluten free, cosmetica naturista, arta culinara, terapia prin parfum, parenting alimentar, importanta sportului in viata adultilor si a copiilor.
Detalii suplimentare despre editia viitoare se gasesc pe www.bioromexpo.ro.
In aceeasi perioada, in Pavilioanul B1 al Centrului Expozitional Romexpo, s-a desfasurat si Antique Market II, manifestarea dedicata atat artistilor, cat si iubitorilor de arta si colectionarilor. Antique Market a reunit si la aceasta editie piese de mobilier si decoratiuni interioare, arta plastica, obiecte personale si de colectie, argintarie si portelanuri, bijuterii vechi si jucarii. La Antique Market vizitatorii au avut posibilitatea de a alege articole marcate de istorie la cele mai avantajoase preturi, expozantii intrecandu-se in oferte promotionale si reduceri intre 10 si 50%.
Detalii suplimentare despre editia viitoare se regasesc pe www.antiquemarket.ro.
Expo Funerare a reprezentat platforma de intalnire a celor mai importanti manageri din industria funerara romaneasca. In cadrul evenimentului, expozantii au avut ocazia sa stabileasca relatii de afaceri cu producatorii, importatorii si distribuitorii din industrie, iar cei interesati au primit consultanta din partea specialistilor. Expo Funerare a fost destinat atat prestatorilor de servicii complete in domeniul funerar, dar şi publicului larg, care a putut achizitiona produse si servicii la preturi de producator.
Detalii suplimentare despre editia viitoare se gasesc pe www.expofunerare.ro.
Despre Romexpo
Romexpo S.A., societate comerciala cu capital privat, are ca actionar majoritar Camera de Comert si Industrie a Romaniei, unul dintre cele mai importante foruri de reprezentare a oamenilor de afaceri romani.
TIBCO a reunit companii din Romania si din strainatate care si-au prezentat cele mai recente produse si servicii de pe piata bunurilor de larg consum si au contribuit la identificarea tendintelor din acest sector. Expozantii au venit cu articole de calitate superioara, la preturi de producator: textile si tesaturi decorative, haine şi accesorii vestimentare, preparate culinare, electrice si electronice, dar si multe creatii hand-made.
Detalii suplimentare despre editia viitoare se gasesc pe www.tibco.ro.
Prin intermediul Bio Life & Style, Romexpo a promovat importanta unui stil de viata sanatos pentru adulti si copii, aducand in prim plan factorii care influenteaza starea de sanatate a fiecarui individ. In cadrul expozitiei, vizitatorii au primit sfaturi utile de la specialistii din domeniu, au invatat cum sa-si imbunatateasca sanatatea si calitatea vietii si au beneficiat de oferte speciale la produse naturiste, cosmetice si de curatenie, carti de specialitate, produse hand-made si multe altele. In plus, pe durata celor cateva zile de manifestare, publicul a participat si la activitatile conexe organizate in scop educativ, pe teme precum: alimentatia gluten free, cosmetica naturista, arta culinara, terapia prin parfum, parenting alimentar, importanta sportului in viata adultilor si a copiilor.
Detalii suplimentare despre editia viitoare se gasesc pe www.bioromexpo.ro.
In aceeasi perioada, in Pavilioanul B1 al Centrului Expozitional Romexpo, s-a desfasurat si Antique Market II, manifestarea dedicata atat artistilor, cat si iubitorilor de arta si colectionarilor. Antique Market a reunit si la aceasta editie piese de mobilier si decoratiuni interioare, arta plastica, obiecte personale si de colectie, argintarie si portelanuri, bijuterii vechi si jucarii. La Antique Market vizitatorii au avut posibilitatea de a alege articole marcate de istorie la cele mai avantajoase preturi, expozantii intrecandu-se in oferte promotionale si reduceri intre 10 si 50%.
Detalii suplimentare despre editia viitoare se regasesc pe www.antiquemarket.ro.
Expo Funerare a reprezentat platforma de intalnire a celor mai importanti manageri din industria funerara romaneasca. In cadrul evenimentului, expozantii au avut ocazia sa stabileasca relatii de afaceri cu producatorii, importatorii si distribuitorii din industrie, iar cei interesati au primit consultanta din partea specialistilor. Expo Funerare a fost destinat atat prestatorilor de servicii complete in domeniul funerar, dar şi publicului larg, care a putut achizitiona produse si servicii la preturi de producator.
Detalii suplimentare despre editia viitoare se gasesc pe www.expofunerare.ro.
Despre Romexpo
Romexpo S.A., societate comerciala cu capital privat, are ca actionar majoritar Camera de Comert si Industrie a Romaniei, unul dintre cele mai importante foruri de reprezentare a oamenilor de afaceri romani.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.