Am primit de la unul dintre cititorii nostri o sesizare referitoare la infrastructura rutiera si pietonala din una dintre cele mai aglomerate intersectii din Bucuresti.
Buna ziua! Mulți ani inainte, daciccool.ro! Am rugamintea sa abordati intr-un articol si infrastructura rutiera a Pietei Victoriei si a arterelor aferente. Este intersectia nervilor intinsi la maximum atat pentru conducatorii auto, cat si pentru pietoni.
Buna ziua! Mulți ani inainte, daciccool.ro! Am rugamintea sa abordati intr-un articol si infrastructura rutiera a Pietei Victoriei si a arterelor aferente. Este intersectia nervilor intinsi la maximum atat pentru conducatorii auto, cat si pentru pietoni.
Intr-adevar, din cele 10 ramificatii ale Pietei Victoriei, doar Bulevardul Lascar Catargiu are subtraversare pentru pietoni. In rest, pietonii stau inghesuiti alaturi de biciclisti si de electrotrotinetisti la culoarea rosie a semaforului un interval foarte lung. Mai avem putin si ne facem statui in asteptarea verdelui pietonal pentru a traversa Calea Victoriei, Strada Buzesti, Soseaua Nicolae Titulescu, Bulevardul Ion Mihalache, Soseaua Pavel Kiselef, Bulevardul Aviatorilor, Strada Paris, Bulevardul Iancu de Hunedoara sau parcarea din inima Pietei Victoriei, spune cititorul nostru.
Iar, cand se face verde la semafor, biciclistii si electrotrotinetistii sunt primii care se lanseaza in traversare, inaintea pietonilor. Acestia fac, pur si simplu, slalom printre pietoni, periclitand traficul pietonal, de multe ori, chiar sub ochii agentilor de circulatie, care nu se obosesc sa-i fluiere si sa-i sanctioneze. Practic, in Bucuresti, acestia deranjeaza pietonii pe trotuare, pe trecerile pentru pietoni si pe aleile pietonale ale parcurilor. Iar una dintre cele mai aglomerate treceri pentru pietoni este la Bulevardul Aviatorilor, unde, dupa ce ca afluxul de pietoni si biciclisti este foarte mare (acolo exista si iesire de la metrou), culoarea verde pentru pietoni dureaza foarte putin.
Practic, in ultima vreme, s-au inmultit si s-au latit pistele pentru biciclisti, ceea ce a contribuit la complicarea traficului pietonal. De exemplu, pe Calea Victoriei, in Piata Revolutiei, pista de biciclete are o portiune care trece pe trotuar. Avand in vedere toate aceste lucruri, cititorul nostru pune cateva intrebari pertinente.
Cand se va simplifica infrastructura rutiera si pietonala a Pietei Victoriei? Cand se va dezvolta si statia de metrou Piata Victoriei, care are doar trei cai de acces in subteran? De ce se fac piste pentru biciclisti pe trotuare si nu pe carosabil, cum ar fi normal? Sunt mai importante pistele pentru biciclisti decat viata pietonilor la trecerile la nivel cu calea ferata si in statiile de tramvai cu peroane nesecurizate sau fara peroane? De ce se pun semafoarele pentru biciclisti impreuna cu semafoarele pentru pietoni si nu alaturi de semafoarele pentru masini, cum ar trebui? De ce nu se iau masuri pentru cei care conduc biciclete si trotinete electrice in afara pistelor, pe trotuare?
Iar, cand se face verde la semafor, biciclistii si electrotrotinetistii sunt primii care se lanseaza in traversare, inaintea pietonilor. Acestia fac, pur si simplu, slalom printre pietoni, periclitand traficul pietonal, de multe ori, chiar sub ochii agentilor de circulatie, care nu se obosesc sa-i fluiere si sa-i sanctioneze. Practic, in Bucuresti, acestia deranjeaza pietonii pe trotuare, pe trecerile pentru pietoni si pe aleile pietonale ale parcurilor. Iar una dintre cele mai aglomerate treceri pentru pietoni este la Bulevardul Aviatorilor, unde, dupa ce ca afluxul de pietoni si biciclisti este foarte mare (acolo exista si iesire de la metrou), culoarea verde pentru pietoni dureaza foarte putin.
Practic, in ultima vreme, s-au inmultit si s-au latit pistele pentru biciclisti, ceea ce a contribuit la complicarea traficului pietonal. De exemplu, pe Calea Victoriei, in Piata Revolutiei, pista de biciclete are o portiune care trece pe trotuar. Avand in vedere toate aceste lucruri, cititorul nostru pune cateva intrebari pertinente.
Cand se va simplifica infrastructura rutiera si pietonala a Pietei Victoriei? Cand se va dezvolta si statia de metrou Piata Victoriei, care are doar trei cai de acces in subteran? De ce se fac piste pentru biciclisti pe trotuare si nu pe carosabil, cum ar fi normal? Sunt mai importante pistele pentru biciclisti decat viata pietonilor la trecerile la nivel cu calea ferata si in statiile de tramvai cu peroane nesecurizate sau fara peroane? De ce se pun semafoarele pentru biciclisti impreuna cu semafoarele pentru pietoni si nu alaturi de semafoarele pentru masini, cum ar trebui? De ce nu se iau masuri pentru cei care conduc biciclete si trotinete electrice in afara pistelor, pe trotuare?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.