luni, 24 ianuarie 2022

Ce anume îi oprește pe oameni să-i AUDĂ pe ceilalți?

 

1.Când oamenii sunt invidioși pe tine le este imposibil să se conecteze cu inima ta.
Unii dintre voi faceți parte din diverse cercuri în care ceilalți sunt invidioși pe voi și de aceea nu se pot conecta cu inima voastră, nu vă pot AUZI. De câte ori spuneți ceva, acei oameni aud altceva, interpretează ceea ce ce spuneți într-un fel care nu are nicio legătură cu ceea ce intenționați să spuneți.
2. Când oamenii te judecă, ei nu se pot conecta cu inima ta.
3. Când oamenii deja au o opinie formată, sunt inflexibili și nu sunt dispuși să asculte ce ai de spus dacă ai altă părere decât ei, acei oameni nu se pot conecta cu inima ta.
4. Când oamenii sunt ignoranți, ei nu te pot auzi dacă le oferi informații care depășesc nivelul lor de înțelegere. De aceea eu, unul, nu-mi pierd timpul cu oameni care sunt ignoranți. Nu-mi irosesc timpul în discuții în contradictoriu cu oameni care constat că au un nivel redus de conștiință, care nu sunt capabili să înțeleagă despre ce vorbesc, dar sunt capabili să se certe cu mine toată ziua, contrazicându-mă cu vehemență și susținând că eu nu știu despre ce vorbesc, că ei au dreptate. Nu intru în dispute cu astfel de oameni, îi las să creadă ce vor, îi las să spună ce vor și dacă mă provoacă prin comentariile lor pe rețele de socializare nu le răspund. De ce mi-aș pierde timpul cu oameni care nu sunt capabili să înțeleagă despre ce vorbesc?
Și vreau să fie clar că nu sugerez în niciun fel că eu aș fi „superior” acelor oameni/ că ei ar fi „inferiori”, ci spun că ei se află la un nivel mai redus de conștiință decât nivelul meu de conștiință și de aceea ei nu pot înțelege unele dintre lucrurile despre care vorbesc eu.
Un pahar cu lapte nu este „inferior” unui bidon cu lapte; e tot lapte, dar sunt cantități diferite. Paharul nu poate cuprinde în interiorul lui conținutul unui întreg bidon cu lapte.
Așadar, este necesar să-ți folosești discernământul, să vezi care este nivelul de înțelegere al oamenilor cu care interacționezi și dacă aceștia au un nivel redus de conștință să nu mai insiști în a le oferi niște informații pe care ei nu sunt capabili să le înțeleagă și nici măcar nu sunt deschiși la a încerca să le înțeleagă. Dacă ai încercat să vorbești cu un om și el nu te aude îți vezi de treabă, nu-ți mai pierzi timpul cu el. (RC Blakes)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor