miercuri, 2 martie 2022

Cuvinte înțelepte:
"Pot găsi doar trei feluri de treburi în Univers: treaba mea, treaba ta și treaba lui Dumnezeu.
Orice iese de sub controlul meu, controlul tău sau controlul oricui altcuiva pot numi treaba lui Dumnezeu.
Mare parte a stresului nostru provine din faptul că nu ne vedem de treaba noastra, ci ne vedem de treaba altcuiva.
Când gândesc: "trebuie să te angajezi, vreau să fii fericit, ar trebui să vii la timp, ar trebui să ai mai multa grijă de tine", mă ocup de treaba ta. Când îmi fac griji că ar putea avea loc cutremure, inundații, războaie sau că o să mor, mă ocup de treaba lui Dumnezeu.
Dacă la nivel mental mă ocup de treaba ta sau treaba lui Dumnezeu, efectul este acela de separare.
Dacă tu îți trăiești viața ta, iar eu, la nivel mental, trăiesc tot în viața ta, cine mai trăiește în viața mea?
Amândoi suntem acolo.
Când mintea mea este preocupată de treaba ta, eu nu mă mai ocup de treaba mea. Sunt separată de mine însămi, mă întreb ce este in neregulă cu viața mea.
Când cred că știu ce este mai bine pentru oricine altcineva, nu mă mai ocup de treaba mea.
Chiar și în numele iubirii este pură aroganță, iar rezultatul este tensiune, anxietate și teamă.
Știu ce este bine pentru mine? Asta este singura mea treabă.
Ar trebui să mă ocup de asta înainte să-ți rezolv problemele în locul tău.
Dacă înțelegi cele trei tipuri de treburi suficient cât să-ți vezi de treaba ta, asta îți va elibera viața într-un mod pe care nici nu ți-l poți imagina.
Data viitoare când te vei mai simți stresat sau deranjat, întreabă -te de a cui treaba te ocupi la nivel mental și este posibil să izbucnești în râs.
Această întrebare te poate aduce înapoi la tine însuți.
Și este posibil să îți dai seama că nu ai fost niciodată prezent, că, la nivel mental, ai văzut toata viața de treburile altora.
Și, dacă practici asta o vreme, este posibil să ajungi să vezi că nici tu nu ai nici o treabă și că viața ta decurge cât se poate de bine de una singură."
(Byron Katie)

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor