marți, 17 mai 2022

O discuție dintre doi îngeri.


O discuție dintre doi îngeri.
Cel cu experiență se uită serios la cel începător.
-Raportează. Pe scurt.
-E viu. Merge la serviciu. Speră la ceva.
-La ce?
-Greu de spus. I-am arătat de 2 ori un vis fericit, nu l-a văzut. Spune că obosește la serviciu.
-Și la serviciu cum e?
-Nimic deosebit. Conducere. Grabă. Fumat. Bârfe.
-Conducerea e severă?
-Obișnuită. Ca la toți. Dar se teme nu știu de ce…
-I-ai alungat fricile?
-Desigur. Încă în drum spre oficiu. Am dat din aripi deasupra capului și am alungat norii. Am fost nevoit să-i dau una după ceafă, ca să vadă soarele.
-O necunoscută drăguță pe drum? Pe tocuri. Cu un miros ademenitor?
-Sigur… I-am făcut să se lovească nas în nas la intrarea în metro.
-Și?
-Nimic. A zis „scuze” și a revenit la gândurile sale.
-După serviciu ce face?
-Magazin. Televizor.Vesela. Internet. Somn.
-I-ai stricat televizorul?
-Da. Și-a cumpărat altul.
-I-ai deconectat internetul?
-De 5 ori. A început să stea la serviciu până târziu.
-Iar în week-end?
-Doarme până la masă. Face curățenie. Seara iese cu prietenii, discută despre nimic, bea mult. Vine la miez de noapte. A doua zi suferă de mahmureală în fața televizorului sau a laptopului.
-Și ea?
-Ea locuiește în aceeași cartier. Merg la același supermarket.
-I-ai pus să stea în aceeași coadă?
-Desigur. Și la stație.
-Le-ai verificat compatibilitatea destinelor?
-Da. Sunt compatibili. Le-am încercat pe toate. E o misiune imposibilă.
-Am înțeles. Unde e lista ta de remedii extraputernice?
-Iată, șefu. Gripă cu febră și halucinații. Luxație, fractură de os. Accident de mașină. Faliment. Incendiu. Proteste. Criză financiară. Război civil…
-Suficient. În numele dragostei, primește permisiunea pentru măsurile extreme. Numai să alegi doar una.
-Am înțeles!
Morala: observă și folosește toate oportunitățile pe care ți le oferă cel de sus, atunci îngerul tău nu va fi nevoit să recurgă la măsuri extreme.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Introdu adresa de email pentru a te abona la blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cel mai citit articol Formarea corpului haric https://viataeundans.blogspot.com/2023/06/formarea-cor